מסיבות יום הולדת לקטנטנים הם המקום המושלם למבוגרים לחזור לילדות ולהינות מהאטרקציות השונות לילדים - אך מהחיה הזו, שהגיעה לביקור לא צפוי בחגיגת יום הולדת השנתיים של סיירוס, גם המבוגרים נבהלו.

אורח לא צפוי פשט על פיקניק יום הולדת תמים בווסט הרטפורד בקונטיקט, בו חגג בנם של ראוף ולורה מג'ידיאן את יום הולדתו, וראה כי לפתע כל הקאפקייקס נעלמו - וליד שולחן המתוקים עומד דוב.

ההורים מיד צילמו את הדוב הרעב שפשט על מסיבת יום ההולדת של בנם, סיירוס, בן השנתיים. "אני קצת מפחדת, קצת מבוהלת, אבל כולם בטוחים", אמרה האם לתקשורת המקומית WTNH News לאחר המקרה, והוסיפה כי היא ומבוגרים אחרים שם אספו את הילדים ששיחקו בחוץ כשהדוב הופיע ונשאו אותם אל תוך הבית.

"כולם היו בחגיגה בחצר האחורית", אמר האב, "שמענו את הרעש החזק הראשון, כולנו הסתובבנו - והנה הדוב". עוד סיפר האב כי כל המבוגרים צעקו על הדוב, ניסו להפחידו - אך מאמציהם כשלו, והדוב התקרב אל שולחן המתוקים.


 אוכלוסיית הדובים של קונטיקט גדלה בשנים האחרונות, עם יותר מ-8,000 תצפיות שדווחו השנה כבר לחטיבת חיות הבר של סוכנות האנרגיה והסביבה של המדינה. עם זאת, ההורים לא ציפו לאורח המיוחד. האם אמרה שהמסיבה בסוף השבוע שעבר הייתה הפעם הראשונה שבה דוב הגיע לבית, למרות שהם לא היו נדירים בשכונה שלהם, והוסיפה: "שני לילות אחרי המסיבה ראיתי את הדוב כשיצאנו לטייל".

"הדוב השחור הוא בעל חיים אינטליגנטי עם חושי ריח ושמיעה חדים", על פי החטיבה. "הוא יכול לזהות את הארומה הקלה ביותר של מזון, שעלולה להוביל את הדוב לאתרי קמפינג וליד בתים. דובאים כאלו הם בדרך כלל ביישנים וחשאיים, ובדרך כלל מפחדים מבני אדם. עם זאת, אם הם מוצאים מזון באופן קבוע ליד בתים ואזורי פעילות אנושית, הם עלולים לאבד את הפחד שלהם מבני אדם". בנוסף, הסוכנות ציינה כי "דובים שחורים הם לעתים רחוקות תוקפניים כלפי בני אדם, אפילו כאשר נמצאים גורים".

מה שבטוח - החוויה תסופר לאורך זמן, ויום הולדתו השנתיים של סיירוס יזכר לתמיד.