בני זוג נישאו לפני 15 שנים, הם הפכו הורים לשני ילדים ושניהם עבדו במשרות מכובדות שהכניסו לקופת המשפחה לא מעט כסף, כך שלא ידעו מה הוא דוחק כלכלי כזה או אחר.

הדרמה שנידונה בימים אלה בבית המשפט לענייני משפחה ובבית הדין הרבני בארץ, יכולה להישמע דמיונית במיוחד על רקע העובדה כי הדמות בה מאוהבת האישה היא אחת הדמויות הבולטות בציבור ובפוליטיקה הישראלית, ואולי מהבולטות ביותר בישראל.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

האישה התאהבה באיש ציבור מוכר (צילום: אינג'אימג')
האישה התאהבה באיש ציבור מוכר (צילום: אינג'אימג')

הבעל, באמצעות עורכי הדין שרין ואורן סולן, טען בבית המשפט ובכל מקום אפשרי כי בשנים האחרונות אשתו העצימה את התמיכה ואהבתה הגלויה לפוליטיקאי, כשהיא כותבת לו מכתבים אישיים, מעלה את הנושא ברשתות החברתיות ואף חושפת את אהבתה חסרת המעצורים בפומבי בהזדמנויות שונות. "חשבתי שהיא צוחקת כששמעתי על זה בתחילת הדרך לפני מספר שנים, אבל האובססיה נעשתה חולנית", סיפר הבעל.

עוד הוא מספר כי המצב הגיע לידי כך שהאהבה של אשתו לפוליטיקאי גררה אותה להטיח בו עלבונות. "הגענו למצב שהיא משווה ביני לבין הפוליטיקאי ומציינת את היתרונות שלו עלי. לא פעם היא אפילו קראה לי 'אפס' ". עו"ד רון סולן טען כי הבעל אינו חייב ולא נכון שיספוג עלבונות מסוג זה וללא קשר, אין שום מקום בחיי זוגיות להטיח כינויי גנאי האחד בשני. הזוג נשלח לטיפול זוגי אבל מה ששבר את גב הגמל היה עמוד פייסבוק אותו פתחה האישה תחת "שם ססגוני", שם היא מפרסמת תמונות חושפניות של עצמה ללא קשר לפוליטיקאי.

עורכי הדין אורן ואורן סולן  (צילום: יחצ)
עורכי הדין אורן ואורן סולן (צילום: יחצ)

עוה"ד שרין סולן עתרה בשם הבעל לחייב את אשתו בקבלת גט לאלתר ודרשה משמורת מלאה על הילדים לאור האובססיה לפוליטיקאי שהפכה את חייו של האיש, כהגדרתו: "לגיהנום".