איך זה יכול להיות? גם אנחנו שואלים. אישה ילדה תאומים יפייפים וגילתה שהם לא מאותו הגבר. זה נשמע מופרך בהחלט, אך גם אם חשבנו שראינו הכל - מסתבר שלא ראינו כלום. 

הצעירה קיימה יחסי מין עם שני הגברים באותו היום, ושבועות לאחר מכן גילתה כי היא נושאת ברחמה לא עובר אחד - אלא שניים. היא הייתה בטוחה שההריון הוא מאחד משני הפרטנרים עמם קיימה יחסים אך מספר חודשים לאחר מכן, כשיצאו לאוויר העולם, התברר כי לכל אחד אב אחר.

"זה אכן יכול לקרות כששתי ביציות של אותה האם מופרות על ידי זרע מגברים שונים", אמר ד"ר טוליו חורחה פרנקו, רופא הנשים שטיפל באישה, לכלי החדשות המקומי גלובו. "התינוקות חולקים את הגנים של האם אך התפתחו בשתי שיליות שונות. מדובר בתופעה נדירה ביותר המתרחשת כאשר שתי ביציות משתחררות במהלך אותו המחזור ומופרות על ידי תאי זרע של הגברים", כך על פי כתב העת Biomedica.Dr.

ד"ר פרנקו הודה כי מעולם לא חשב שיתקל במקרה זה בחייו מכיוון שמדובר בסיכוי של "אחד למיליון", וטען כי ישנם רק 20 מקרים כאלה בעולם כולו. בינתיים, התאומים שכיום בני 16 חודשים, מטופלים כרגע רק על ידי אחד מהאבות, כך טענה האם. לא ברור אם האב השני ממלא תפקיד כלשהו בחייהם.