פרטים על בקשותיו המוגזמות והמפוארות של הנסיך לשעבר מוויילס, נחשפו בסרט התיעודי של אמזון פריים משנת 2015 "לשרת את המלוכה". על פי הדיווחים, המלך צ'ארלס זכה לכינוי "הנסיך המפונק" על ידי צוות העובדים בקלרנס, שם התגורר עם בת זוגו קמילה, משנת 2003 עד לאחרונה שתפס את כס המלכות.

פול בורל, ששימש כמשרת של המלכה אליזבת השנייה והנסיכה דיאנה, חשף את ההנחיות המדויקות שמקבלים עובדי המלך, החל מגיהוץ שרוכי הנעליים ועד הנחת משחת שיניים על מברשת השיניים שלו.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

זכה לכינוי
זכה לכינוי

העובד לשעבר שיתף כי עשה הכל עבור צ'ארלס בן ה-73. "פתחתי את הכפתורים של הפיג'מה שלו בכל בוקר, שרכתי את שרוכי הנעליים שלו, טמפרטורת המים במקלחת הייתה צריכה להיות מוכנה לפני שהוא נכנס לאמבט 'חצי מלא' ", אמר בורל. המלך אפילו "ביקש מהמשרתים להניח שניים וחצי סנטימטרים של משחת שיניים על מברשת השיניים בכל בוקר". 

לאחר שהתכונן, שגרת הבוקר הקפדנית של המלך נמשכת עם ארוחת הבוקר שלו. "הנסיך אוכל ארוחה בריאה. היינו מכינים עבורו לחם תוצרת בית, קערת פירות ומיצים טריים", סיפר השף גרהם ניובולד, חבר לשעבר בצוות המלכותי. "לכל מקום בעולם אליו הלך צ'ארלס, קופסת ארוחת הבוקר הולכת איתו. שישה סוגים שונים של דבש, כמה מוזלים מיוחדים, פירות יבשים וכל מה שמיוחד".

לכל מקום בעולם אליו הלך הנסיך, קופסת ארוחת הבוקר הולכת איתו (צילום: Dan Kitwood/Pool via REUTERS)
לכל מקום בעולם אליו הלך הנסיך, קופסת ארוחת הבוקר הולכת איתו (צילום: Dan Kitwood/Pool via REUTERS)

"הוא נהג להתעקש שהגבינה והביסקוויטים יחוממו לטמפרטורה מסויימת בסוף כל ארוחה, והעדיף שהצוות יחזיק מגש חימום בקרבת מקום. הוא היה מקפיד על הכל", סיפר מקורב מלכותי ל-MyLondon. יחד עם קופסת ארוחת הבוקר שלו, המלך צ'ארלס היה שולח משאית שתעמיס ותפרוק את רכושו האישי למקומות בהם התארח. "המיטה, הרהיטים ואפילו תמונות שלו", דיווחה טינה בראון ל-"The Palace Papers". על פי הדיווחים, נטען כי הוא אפילו מביא עמו את מושב האסלה שלו ואת נייר הטואלט Kleenex Velvet לכל מקום שאליו הלך.

מקומם או לגיטימי לגמרי לבן מלוכה?

ראוי לכל זה? (צילום: Aaron Chown/Pool via REUTERS)
ראוי לכל זה? (צילום: Aaron Chown/Pool via REUTERS)