דמות מסתורית הצליחה להסעיר את העולם בימים האחרונים, לאחר שתועדה צועדת מספר פעמים בעקבותיו של הדיקטטור קים ג'ונג און, מנהיג צפון קוריאה. אך זהותה, לעת עתה, נותרה בגדר תעלומה.

האישה נצפתה לצד המנהיג הקוריאני לאחר שיצא ממופע קונצרט, כשהיא לבושה בחליפה ומשקפיים ונושאת תיק שחור שלפי ההשערות, הכיל פריטים להם הוא עשוי להזדקק במקרה חירום כמו תרופות. היא זוהתה בהיסוס כקים סול-סונג - אחותו למחצה של הדיקטטור והיא נראית בשנות ה-30 או ה-40 לחייה. היא תועדה גם יוצאת ממכונית המרצדס של המנהיג ונראתה מוסרת לו את נאומו בעצרת פוליטית גדולה שאירעה בחודש פברואר האחרון. 

מומחים מערביים הציעו שהיא עשויה להיות עוזרת אישית צמודה. "אנו לא בטוחים לגבי התפקיד, אך מכיוון שהיא נצפתה עוזבת את המכונית האישית של ג'ונג און באחד מהאירועים, אין כל ספק שהיא עובדת ישירות עבורו במשרד ההנהלה שלו. היא אחת מתוך ארבעה או חמישה אנשים - גברים ונשים - שמשמשים כעוזרים אדמיניסטרטיביים ואישיים של המנהיג. ישנה אפשרות שהיא המזכירה שלו".

אם אכן מדובר בקים סול-סונג בת ה-47, אחותו למחצה, היא מביאה עמה ניסיון עשיר לתפקיד. על פי ההערכות, היא מהווה גורם חשוב במפלגת השלטון בצפון קוריאה ופועלת מאחורי הקלעים. למנהיג הקוריאני אחות נוספת  בשם קים יו ג'ונג, בת 34, והיא נחשבת לדמות הבכירה והחשובה ביותר במדינה אחרי המנהיג עצמו. בשנים האחרונות היא הפכה להיות בולטת ומעורבת הרבה יותר, ואף זכתה למשימות של ייצוג המדינה בחו"ל. לפי הדיווחים, ייתכן כי היא אף עומדת מאחורי אחיה המנהיג, מסייעת לו בקבלת החלטות בתחומים שונים, ולוקחת חלק חשוב בתחום התעמולה והצגת דמות המנהיג במדינה.