צילומים מזעזעים תיעדו את הרגע, לכאורה, שבו "מנתח" ניסה להסיר נחש חי שחדר לאוזנה של אישה. הסרטון המחריד למראה, צבר קרוב למיליון צפיות כאשר הצופים שיערו האם המקרה אותנטי או שאולי לא.

"נחש זחל לתוך אוזן של צעירה", נכתב תחת הקליפ המוזר שפורסם לפני מספר ימים על ידי כוכב מדיה חברתית מהודו בשם Chandan Singh המחזיק בכ-35 אלף עוקבים. עם זאת, לא ברור היכן ומתי התרחש האירוע ההזוי הזה, כך דיווח העיתון הכלכלי "טיימס".

בקטע בן הארבע דקות, לא רואים דבר מלבד ראשו של הנחש בצבע צהוב ושחור מציץ מאוזנה של המטופלת, את אצבעותיו של הרופא, לכאורה, שמנסה לשלוף את בעל החיים החוצה בעזרת שתי פינצטות. הסרטון הוויראלי הסתיים מבלי לחשוף האם ה"ניתוח" הצליח או לא והותיר את הצופים המומים ומזועזעים. 

"אם היה מדובר ברופא אמיתי, הוא היה מנסה עם כלים נוספים. נראה מבויים", כתב גולש אחד בלעג. אחר הגיב: "100% שקר! אין סיכוי שזה אמיתי". שלישי תהה כיצד הצליח הנחש להתאים את עובי ואורך גופו לתעלת האוזן של האישה: "איך זה יכול להיות? הוא זחל אחורה?".

זו לא הפעם הראשונה שמזיק נכנס לאוזן של אדם. לפני מספר חודשים פרסמנו כאן על ג'וק שנכנס לאוזן של צעירה בשנות ה-20 לחייה, ומה שהיא עשתה החמיר את המצב.