רשת Meteor בבריטניה, קיבלה מאות דיווחים מאזרחי הממלכה המאוחדת, שטענו כי ראו ושמעו רעש חזק מאוד שהגיע מכדור אש שנכנס לאטמוספירה. סרטון שצולם במאת'רוול, קלט את מה שנראה כמו כוכב מנצנץ וזוהר שטס בשמיים כשאחריו שובל אור ארוך.

כמה מהעדים למחזה הנדיר טענו כי "גם דרך עדשת המצלמה קשה לראות עד כמה קרוב היה המטאור כשהוא הותיר שביל ירוק זוהר אחריו. יכולנו ממש לשמוע את רעשי עוצמת הנפילה שלו", סיפר אנת'ון, תושב לינלית'גו שבסקוטלנד לדיילי מייל. אדם נוסף סיפר: "בערך בשעה 21:00 ראיתי שביל אור ארוך מאוד שהופיע בשמיים. יצא לי להיתקל ב'כוכבים נופלים' בעשר השנים החאורנות, אבל כזה מחזה עדיין לא ראיתי". גם תושב דבלין, לכד את הרגע מזווית שהציגה את השמיים נצבעים בירוק זוהר.

אך לא כולם לקחו את המקרה ברצינות. אתמול בערב (רביעי), רשת Meteor הבריטית צייצה בחשבון הטוויטר ופנתה לתושבים בבקשה להפסיק עם הבדיחות. "אנו מעריכים דיווחים ושאלות כנות, אך אם אתם מתכוונים לטעון שמדובר בחייזרים או שטויות אחרות, בבקשה אל תפנו אלינו. אנו עסוקים בהתמודדויות עם דיווחים אמיתיים", כך לפי הציוץ ברשת החברתית. 

לפני חודש בדיוק, גורמים רשמיים בארה"ב דיווחו עם "בום" חזק שנשמע ברחבי יוטה. נמסר כי ככל הנראה מדובר במטאור ואין קשר לפעילות סייסמית או צבאית.