הוא לא שמע שאסור לעשות ניסויים בבני אדם? נער מתבגר נאלץ לעבור ניתוח לאחר שתקע כבל USB באיבר מינו במהלך "ניסוי מיני", בו החדיר את החוט לצינורית השופכה שלו.

על פי הדיווחים, הילד בן ה-15 ניסה למדוד את החלק הפנימי של איבר המין באמצעות כבר ה-USB במסגרת "ניסויים". אך הגוף הזר נותר עמוק בפנים והפך לבלתי ניתן להסרה.

אין לנו מושג איך הוא עשה את זה. צעיר החדיר כבל USB לצינורית השופכה (צילום: מתוך פייסבוק)
אין לנו מושג איך הוא עשה את זה. צעיר החדיר כבל USB לצינורית השופכה (צילום: מתוך פייסבוק)

הכבל ככל הנראה נקשר והסתבך והצעיר גילה שכשהוא מטיל את מימיו, דם יורד יחד עם השתן. בסופו של דבר, הוא סיפר לאמו ש"משהו קרה" והיא מיהרה עמו לבית החולים, שם הוא התוודה כי החדיר את כבל ה-USB בכוונה - אך לא לפני שהאם המודאגת יצאה מחדר הרופא, כך לפי הדיווחים.

בדו"ח האורולוגי שנכתב על ידי הרופאים, צוין: "התברר כי שתי היציאות הדיסטליות של כבל ה-USB בולטות מצינורית השופכה החיצוני, בעוד שחלקו האמצעי של החוט נשאר בתוך השופכה. המטופל הצעיר בריא ללא היסטוריה של הפרעות נפשיות".

המטופל הצעיר בריא ללא היסטוריה של הפרעות נפשיות (צילום: Shutterstock)
המטופל הצעיר בריא ללא היסטוריה של הפרעות נפשיות (צילום: Shutterstock)

הצוות הרפואי ניסה להסיר את הכבל עם מלקחיים ומוט מתכת, אך ללא הועיל. הצעיר נאלץ לעבור ניתוח והרופאים ביצעו חתך בין איבן המין לפי הטבעת שלו, וזאת כדי להצליח להגיע לכבל. אחד המנתחים הסביר: "בוצע חתך אורכי מעל הגוף הזר וחדירה זהירה דרך רקמות עמוקות יותר תוך פיצול שריר הבולבוספוגיוס. שתי קצוות החוט נשלפו בהצלחה דרך צינורית השופכה". 

הצעיר החלים במהרה ושוחרר כשמחובר לו קתטר אשר הוסר רק כשבועיים לאחר מכן. בן ה-15 נאלץ להגיע לפגישות מעקב במחלקה האורולוגית ונמסר לו כי החדרת עצמים זרים לשופכה עלולה לגרום לכאבים בעת מתן שתן, דם בשתן, זקפה כואבת ואצירת שתן.