בית אבות בטאויואן נאלץ להתנצל בימים האחרונים לאחר ששכר את שירותיה של חשפנית עבור האזרחים הוותיקים השוהים במוסד. רק שמהתיעוד ניכר כי הם עשו "חיים משוגעים".

המקום, בניהול המדינה והמשמש את אנשי הצבא בדימוס ששירתו בטאויואן, שילם לאישה עבור המופע לכבוד חגיגות פסטיבל אמצע הסתיו - חג חשוב בתרבות הסינית, בו אנשים מתאספים כדי לחגוג את קציר החיטה והאורז של העונה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

הקשיש לא נראה מוטרד כלל (צילום: מתוך פייסבוק)
הקשיש לא נראה מוטרד כלל (צילום: מתוך פייסבוק)

הסרטון מההופעה החושפנית שהתקיימה ביום חמישי האחרון, תועד על ידי אחד המשתתפים לפני שהועלה לרשתות החברתיות והפך במהירות לוויראלי. הקליפ מראה את הרקדנית כשהיא לבושה בהלבשה תחתונה, מצמידה את שדיה לאחד מהקשישים. עם זאת, נראה שהאיש לא מוטרד מהעניין, ואפילו הושיט יד לחזה של הצעירה בזמן שהיא רוקדת בהתלהבות. דיירים אחרים בבית האבות מחאו כפיים וניכר מהסרטון כי הם נהנים מהמופע המפתיע.

בעקבות הפצת התיעוד, קיבל המוסד תגובות קשות וביקורות, ובעקבות כך פרסם הצהרה בה נכתב: "כוונתנו הייתה לשמח את הדיירים. אנו מצרים מאוד על עוגמת הנפש שנגרמה". דובר בית האבות הוסיף כי מסיבות פסטיבל אמצע הסתיו בוטלו בשנתיים הקודמות עקב מגיפת הקורונה וכדי לרומם את רוחם של הקשישים, הם ארגנו מופע חשפנות.

אנחנו בטוחים ש''רוממתם את רוחם'' (צילום: מתוך פייסבוק)
אנחנו בטוחים ש''רוממתם את רוחם'' (צילום: מתוך פייסבוק)

עוד הוא אמר כי ניתן לראות בסרטון שהרקדנית הקפידה לעטות מסכה בכל זמן שהותה במוסד. הוא הבטיח כי להבא, ההנהלה תהיה "זהירה יותר" בקבלת ההחלטות ושהם ישקלו לחגוג בהמשך עם בינגו וקריוקי.