שישה אנשים התפרצו לסניף בנק בביירות, בירת לבנון, והחזיקו את כל הנוכחים שהיו במקום כבני ערובה עד שהנהלת המקום הסכימה למסור לאישה חמושה את חסכונותיה. התקרית ארעה ביום רביעי בבוקר, בסניף בנק של חברת BLOM בשכונת אשרפייה בבירה, ותועדה כולה על ידי אנשים שהיו במקום.

בסרטון אפשר לראות את החמושה, בחולצה ובמכנסיים שחורים, דורכת את האקדח ומנופפת עמו באוויר למרבה האימה של הלקוחות האחרים. גורמים המעורים בפרטי האירוע סיפרו לסוכנות הידיעות רויטרס שהאישה הזדהתה כלקוחה של הבנק ודרשה למשוך מחסכונותיה סכום של כ-20 אלף דולר. מאוחר יותר, גולשים ברשת טענו ששמה הוא סאלי חאפז.

האירוע התחולל לאחר שבנקים ברחבי המדינה הודיע כי לא ירשו ללקוחותיהם למשוך חסכונות בגלל התדרדרות המצב הכלכלי במדינה. כעת, אתר החדשות "אל-חורה" מדווח שבעקבות ההחלטה קמה קבוצת "זעקת המפקידים", שנועדה לסייע לתושבים להשיג את כספיהם בחזרה. עדי ראייה סיפרו שהאישה התפרצה למקום חמושה, יחד עם עוד חמישה אנשים נוספים ודרשה למשוך סכום של כ-20 אלף דולר מחסכונותיה. כאשר הנהלת הבנק סירבה, היא שפכה על עצמה דלק ואיימה להצית את עצמה באמצע הסניף. בשלב הזה הוחלט להיענות לבקשותיה וכל הכסף נמסר אליה.

האישה נעצרה זמן קצר אחרי שעזבה את הסניף על ידי כוחות משטרה שהוזעקו למקום. לאחר מכן, "אלמוּדיעון יאסראחון" התייחסו לתקרית בחשבון הפייסבוק שלהם וכתבו: "המפקידה החמושה עזבה את הבנק אחרי שקיבלה 20 אלף דולר מחסכונותיה, בהם היא התכוונה להשתמש כדי לממן את הטיפולים של אחותה במחלת הסרטן".