יצא לנו להיתקל בלא מעט דירות מדכאות בישראל, אבל כזאת עוד לא ראינו. מודעה שפורסמה ביד 2 לפני פחות מ-24 שעות, הצליחה לתפוס את תשומת לבנו, ואנחנו בטוחים שאחרי שתראו את זה - היא תסיח גם את דעתכם.

"דירת סטודיו חדשה בתל אביב במיקום מרכזי. רק דקה ברגל מקניון עזריאלי, גישה נוחה לנתיבי איילון וממ"ד איכותי מתחת לאדמה. כל הקודם זוכה. מחיר 8,600 ש"ח", כך לפי המודעה שנכתבה, ככל הנראה, על ידי "מירב". 

המודעה המגוחכת פורסמה גם ברשתות החברתיות והפוסטים הפכו לוויראליים וצברו תאוצה. בין אלפי לייקים ועשרות שיתופים, היו גם מאות תגובות של גולשים שמצאו עוד זמן להתבדח על חשבון המודעה, שהייתה בדיחה בפני עצמה: "זה כולל חניה תת קרקעית?", כתב גולש אחד. שני הגיב: "יש מיזוג?". שלישי הוסיף: "המקום הכי חור בתל אביב". "עדכון: הדירה הושכרה", נכתב בתגובה על ידי מנהלי עמוד הפייסבוק של יד 2.

כזכור, בולען גדול נפער אתמול (שבת) במחלף השלום בנתיבי איילון שבתל אביב. לא דווח על נפגעים או על לכודים באירוע. מהמשטרה נמסר כי בעקבות האירוע, כביש 20 לדרום נחסם לתנועה. כמו כן, התנועה פתוחה בכביש באמצעות שני נתיבים בלבד וצפוי עומס תנועה משמעותיים במקום.