כולם מכירים את המערכון של הגשש "קרקר נגד קרקר". במציאות של ימינו אף זוג לא מתווכח על הכבל מאריך, בטח לא זוגות שנשואים עשר שנים פלוס שני ילדים. אבל במקרה הנוכחי, הבעל והאישה התקוטטו על הכל מהכל. אפילו על כורסה קרועה התפתח דיון בבית הדין רבני עד שזה נאלץ להתערב ולפסוק.

במהלך דיוני הגירושין, הגיעו בני הזוג להסכם בכל הנוגע לנכס שבבעלותם ואף הסדירו את המשמורת המשותפת ביניהם. אבל הם לא חדלו מלהתעמת על דברים חסרי חשיבות עד שבית הדין נאלץ לפסוק. הבעל, באמצעות עורכי הדין שרין וגדלי סולן, טען כי הוא מוכן לוותר על הציפיות של הכריות בחדר השינה ונעתר לבקשת האישה לקבלם, אך הוא סירב לדרישות של אשתו לקבל דברים שהם בעלי ערך רגשי כמו למשל גביע היין לקידוש והטלוויזיה הישנה בחדר השינה.

 עורכי הדין שרין וגדלי סולן (צילום: יח''צ)
עורכי הדין שרין וגדלי סולן (צילום: יח''צ)

עורכת הדין שרין סולן ניסתה לפשר בין בני הזוג, אבל האישה התעקשה לקבל את הכורסה הקרועה. "אמנם קנינו אותה משוק הפשפשים ביפו, אבל היא מיוחדת והקרעים בריפוד רק מוסיפים לה ולכן לא אוותר עליה". הבעל סירב לתת את הכורסה הקרועה ובית הדין נעתר לבסוף לבקשתו. יחד עם זאת, קבע בית הדין לגבי הכלים כי החלוקה תהיה לפי פירוט שיקבע בהחלטה. בין היתר, חייב בית הדין את הבעל לתת לאשתו את מתקן לתליית מגבות וכדומה.

עו"ד סולן ציינה כי לאורך השנים נתקלה בלא מעט עימותים, אבל ויכוחי סרק בסגנון של כבל מאריך, כורסה קרועה וציפיות לכריות עברו את גבול הטעם הטוב. "אני שמחה שבית הדין הטריח את עצמו לקבל החלטה ולעסוק בזוטות מן הסוג הזה כדי להביא את הוויכוחים הללו לקיצם".