גבר בן 27 מהודו נאלץ להתאשפז לאחר, שלכאורה, דחף מיכל דאודורנט במעלה ישבנו, שם הוא נשאר במשך שלושה שבועות עד שצוות רופאים הסיר אותו.

הצוות שיתף תיעוד של פינוי החירום של "הדלת האחורית", וציין כי הרופאים היו בהלם ממצבו של המטופל. "זה היה עניין רציני עבורנו", אמר טאפאס גוש, מנהל בית החולים בורדוואן מדיקל קולג' ל-News18. "טיפלנו בו בזהירות רבה".

החולה האלמוני התייצב בחדר המיון הממוקם במערב בנגל ביום רביעי לאחר שחווה כאבי בטן עזים, כך דיווח Jam Press. הרופאים המליצו לבן ה-27 לבצע מספר צילומי רנטגן, באמצעותם התגלה כי מיכל דאודורנט באורך 19 ס"מ מונח באופן בלתי מוסבר במעי בגס של האיש, הרחק מפי הטבעת. הצוות האמין כי הוא זה שדחף את הגוף הזר לתוך ישבנו אך הסיבה נותרה לא ברורה.

מה שהיה יותר חמור, הוא שבן ה-27 סיפר כי בקבוק הדאודורנט תקוע בגופו 20 יום שבמהלכם ניסה לחלץ אותו בעצמו, אך ללא הועיל. הוסבר לו כי הוא יכול היה להיקלע למצב של סכנת חיים אילולא היה מתייצב בבית החולים. למרבה המזל, צוות הרופאים המסור הצליח להוציא את הגוף הזר מגופו של האיש בניתוח שארך כשעתיים. 

הסרטון בן 45 השניות, הציג את המנתחים חושפים את הבקבוק הכסוף. לצערו של בן ה-27, הוא סבל מנזק שנגרם למעי ולוושט וככל הנראה יזדקק לניתוח נוסף בעתיד. עוד נמסר מהרופאים כי הוא יצטרך להישאר במעקב במשך 30 הימים הקרובים למקרה של סיבוכים נוספים.