מאז פלישת רוסיה לאוקראינה, היינו חשופים לעשרות שמועות שהופצו ברחבי העולם בנוגע לוולדימיר פוטין והמאהבת שלו, המתעמלת האולימפית אלינה קבאיבה בת ה-39.

לאחרונה, נטען כי קבאיבה, שנחשבת לאמם של שלושה מילדיו של העריץ הרוסי, "שוב בהריון אך פוטין לא מרוצה במיוחד". בשבוע שעבר, לפי ערוץ General SVR Telegram, נכתב כי הנשיא בן ה-69 קיבל את הבשורה על ההריון "בהפתעה מוחלטת" והתעקש כי יופסק. המאהבת בת ה-39 נראתה לאחרונה בפומבי בחודש יוני, מוקדם יותר השנה בסנט פטרסבורג.

אלינה קבאיבה (צילום: רויטרס)
אלינה קבאיבה (צילום: רויטרס)

עוד נכתב: "כבר בתחילת חודש מאי, חשפנו שקבאיבה בהריון, ולאחר מספר חודשים התברר כי לפוטין תיוולד בת נוספת בקרוב. אך הנשיא ראה את ההריון כלא מתוכנן ולא רצוי וכתוצאה מכך, מצב היחסים בין השניים החמיר. בסוף חודש אוגוסט בן ה-69 התעקש שקבאיבה תבצע הפלה וזאת למרות שהעובר היה בן יותר מ-20 שבועות. אחרי הפסקת ההריון, התעוררו סיבוכים ובמשך זמן מה המתעמלת לשעבר לא הופיעה בפומבי. בהוראת נשיא רוסיה, אלפי נשים וילדים נהרגים באוקראינה והוא אדיש לגורלם. אז למה שיכאב לו על הקרובים אליו - במיוחד על אם ילדיו?".

קבאיבה, מתעמלת אולימפית (צילום: רויטרס)
קבאיבה, מתעמלת אולימפית (צילום: רויטרס)

General SVR Telegram, הוא ערוץ אנונימי שמנוהל ככל הנראה על ידי סגן לשעבר של שירות הביון הרוסי המכונה ויקטור מיכאילוביץ'. הערוץ חולק לעתים קרובות פיסות מידע מהקרמלין, למרות שקשה מאוד לאמת אותן. 

בסוף החודש שעבר, סירבה קבאיבה בת ה-39 לבקשת המנטורית שלה, אירינה ויינר, להשתתף בגאלה במוסקבה. פוטין מעולם לא אישר את יחסיו עם המדליסטית.