ההליך הקוסמטי השתבש לחלוטין: איזיס דה אוליביירה בת ה-20 מברזיל, קיוותה לזכות בשפתיים מושלמות, אך לצערה הרב, התוצאה הייתה הפוכה לגמרי.

היא ביקרה בסלון יופי ושם, לדבריה, הוזרקו לשפתייה אנזמים מומסים. "תוך שעה הפנים שלי התנפחו לגמרי" סיפרה הצעירה. היא תיעדה את הרגע בו הכל השתבש ושיתפה את הסרטון שזכה ללמעלה מ-1.5 מיליון צפיות בחשבון ה-TikTok שלה.

''תוך שעה הפנים שלי התנפחו לגמרי'' (צילום: מתוך טיקטוק)
''תוך שעה הפנים שלי התנפחו לגמרי'' (צילום: מתוך טיקטוק)

אוליביירה סיפרה: "תחילה נסינו לפזר את החומר באמצעות טפיחות אך הייתה הצטברות מוגזמת של חומר במקום אחד והטפיחות לא הועילו. נסינו לעשות חור קטן בשפתיים כדי לסחוט דרכו את הנוזל החוצה אך גם זה לא עזר. תוך שעה כל הפנים שלי הפכו לבלון ענק, חשבתי שאני עומדת למות".

"מיהרתי לבית החולים, נתנו לי אדרנלין וסטרואידים ותרופות אנטי אלרגיה חזקות מאוד". אוליביירה נותרה מזועזעת מהחוויה. "פחדתי מאוד כי הכל קרה נורא מהר והרגשתי המון כאבים. הרגשתי שהעור שלי עוד רגע מתפוצץ מלחץ והעיניים שלי החלו להיסגר מעצמן. אין יותר מפחיד לאבד שליטה על הגוף שלך. שאלית את עצמי 'מה עשיתי?' ".

 נותרה מזועזעת מהחוויה (צילום: מתוך טיקטוק)
נותרה מזועזעת מהחוויה (צילום: מתוך טיקטוק)

רופאת העור קמילה נובאק, שטיפלה בצעירה אחרי שהגיעה לבית החולים, הסבירה כי אוליביירה הייתה יכולה למות אם לא הייתה ממהרת לקבלת טיפול רפואי. "למרבה המזל של איזיס, היא החלימה תוך ארבעה ימים והכל חזר למקומו. החומרים להם היא אלרגית היו קרובים לגרום לה לבצקות במערכת הנשימה והתחנה הבאה הייתה אמורה להיות מוות מחנק. אני שמחה שזה הסתיים כך ושאחרים יוודאו כי הם לא אלרגיים לחומרים שהם מחדירים לגופם".

איזיס דה אוליביירה בת ה-20 מברזיל (צילום: מתוך טיקטוק)
איזיס דה אוליביירה בת ה-20 מברזיל (צילום: מתוך טיקטוק)

אוליביירה סיכמה: "לא ציפיתי שהחומר ישפיע עלי בצורה כזו. פרסמתי את המקרה שלי כדי להזהיר אחרים. זה לא שווה את זה".