דוגמנית צעירה מקליפורניה, ארה"ב, עוברת בבית קפה ומנהלת חשבון בפלטפורמה OnlyFans. היא הותקפה מינית לאחרונה על ידי גבר זר בסופרמרקט בעיר מגוריה כשהרגע תועד במצלמות האבטחה. 

דייזי דלרוי, שמתחזקת גם חשבון אינסטגרם ומחזיקה בכ-40 אלף עוקבים, פנתה ל-TikTok כדי לשתף את התיעוד של התקרית שהתרחשה מוקדם יותר באותו היום.

@daisydelacroix1 I can’t stress this enough to please be aware of your surroundings #womenoftiktok #fypシ ♬ original sound - Daisy

"האיש הזה הופיע פתאום מאחוריי, נגע לי בישבן ולחש לי 'מה קורה מותק?' ", כתבה הצעירה בקליפ שזכה ללמעלה מ-4 מיליון צפיות. "הייתי בהלם מוחלט. אני לא יכולה להסביר במילים. בבקשה תהיו עירניים לסובבים אתכם". בסרטון האבטחה ניתן לראות את דלרוי צועדת עם עגלת הקניות כשהיא לבושה בחולצה עם מחשוף ומכנסיים צמודים. כאשר היא הגיעה למחלקת הבשר, הגבר הגיח מאחוריה ואכן ניתן לראות שהוא הפתיע אותה. היא נבהלה ונמלטה מהמקום, לא לפני שנזפה בגבר המטריד.

רוב הגולשים שנתקלו בתיעוד גינו את ההטרדה, אך מסתבר שהיו כמה שמצאו הזדמנות להאשים את הקורבן. מספר גברים האשימו אותה שהזמינה את התקיפה כשהתלבשה בבגדים חשופים כשאחד מהם הגיב לה: "את לא בחדר כושר, אם היית שמה על עצמך משהו זה לא היה קורה". אחר כתב: "למה ללבוש בגדים כאלו חושפניים לסופרמרקט?". שלישי הוסיף: "היא ביקשה את זה".

דלרוי לא נשארה חייבת וענתה למגיבים שהאשימו אותה: "מחליאים. לבשתי מכנסי אופנוענים וחולצת בטן חתוכה מזארה. וזה בכלל לא משנה מה לבשתי - זה לא נותן לאף אחד לגיטימציה לגעת בי. לא פרסמתי את התיעוד כדי לצבור צפיות או לקבל תשומת לב. לא רציתי לפרסם את זה אבל חברה שלי שכנעה אותי שאני צריכה כדי שנשים יהיו מודעות שדברים כאלה קורים. גברים כמוכם - אתם הבעיה וזה ממש מפחיד". 

עוד היא סיפרה כי עובדי הסופרמרקט צפו במתרחש ולא עשו דבר. עד כה לא ברור האם הגישה תלונה למשטרה בעקבות התקיפה המתועדת.