פארה נאסר, מגישת מהדורת החדשות המרכזית בקנדה, בלעה זבוב במהלך שידור חי, והראתה לכולם מסביב לעולם "איך מנהלים עסקים כרגיל" מול המצלמות.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

כולנו צריכים לצחוק על עצמנו מדי פעם, וזה מה שעשתה עיתונאית מטורונטו אחרי שבלעה מעופף מול המצלמות בעיצומו של השידור. נאסר, מגישת חדשות Global News, בלעה בטעות את החרק אך המשיכה בשלה. צפו בקטע.

בעיצומה של המהדורה, דיברה נאסר על השיטפונות בפקיסטן, כשבאותו הרגע זבוב התפרץ לפריים, שנייה לפני שנכנס לפיה ונראה היה שהיא נחנקת, אך המשיכה מיד כאילו כלום לא קרה. "משתפת כי כולנו צריכים לצחוק מדי פעם", כתבה המגישה בחשבון הטוויטר שלה כשפרסמה את הקטע המביך. "בלעתי זבוב היום במהלך השידור החי". הסרטון נצפה למעלה מ-100 אלף פעמים וזכה לאלפי לייקים מגולשים שהופתעו מקור הרוח שלה.

נאסר, התמודדה כמו מקצוענית עם הסיטואציה (צילום: צילום מתוך טוויטר)
נאסר, התמודדה כמו מקצוענית עם הסיטואציה (צילום: צילום מתוך טוויטר)

זמן קצר אחרי ששיתפה את התיעוד ברשתות החברתיות, גולשים כתבו לה שהיא התמודדה עם הסיטואציה "כמו מקצוענית" ושיבחו אותה. נאסר אמרה בראיון ל-ET Canada: "אני שמחה שהמקרה הזה גרם לצופים לצחוק. הקולגות שלי גם הופתעו אך אני בטוחה שכל אחד ואחת מהם היו עושים את אותו הדבר. החדשות חייבות להימשך. לגבי הזבוב, אני מקווה שהוא חי חיים טובים". היא הוסיפה: "אני שוקלת לנסות את מזלי בתוכנית הריאליטי 'הישרדות' ".