ברמן השיג למעלה ממיליון דולר מכספומט תקול, ו"שרף" את הסכום המטורף הזה בתוך חמישה חודשים על אלכוהול, מלונות ושכר לימוד של חברים.

מזלו של דן סונדרס מאוסטרליה, ברמן במקצועו, השתנה בין לילה לאחר שהבין שהוא מסוגל למשוך כסף "בלי הפסקה" מחשבון הבנק שלו. הגבר האוסטרלי ניסה תחילה למשוך 200 דולר, אך במכשיר הכספומט הופיעה ההערה "שגיאה. העסקה בוטלה". הבחור המיואש ניסה בשנית למשוך את המזומנים עד שלבסוף הצליח.

מאוחר יותר באותו הלילה, הברמן עבר שוב על פני הכספומט וחזר שוב על אותה הפעולה עד שעזב עם 1,300 דולר במזומן. לאחר שחשב שהשיטה מוצלחת ואין סיכוי שהתמזל מזלו עד כדי כך, הוא התקשר לסניף הבנק שלו למחרת בבוקר אך לפיהם, לא נראתה כל תנועה חשודה בחשבונו.

הברמן הנדיב יצא לבלות עם חברים מדי ערב ונהג לשלם את החשבונות המנופחים במועדוני הלילה באמצעות הסכומים שמשך. הוא סיפר: "הרגשתי כמו איש המערות שגילה את האש". הוא אפילו תכנן עבור חברו מטוס פרטי עם 20 מושבים שעלה קרוב ל-55 אלף דולר. "הזמנתי את החברים שלי לכל מקום. שכרנו את כל אתרי הנופש, הווילות על שפת הים. כל דבר שהם רק הצביעו עליו בעיתון - קניתי להם במתנה", אמר סונדרס. באחד הימים הוא אסף קבוצה של תרמילאים מאכסניה במלבורן ולקח אותם למסיבת בריכה. הוא אפילו שילם את שכר הלימוד של חבר ילדות ושלח חבר אחר ללימודים בצרפת.

אבל רגשות האשם החלו להציף אותו והוא פנה למטפל שייעץ לו לפנות למשטרה ולהתוודות על מעשיו. "לילה אחד התעוררתי מסיוט שהמשטרה חיכתה לי מחוץ לחדר המלון בו התארחתי", סיפר האוסטרלי. אחרי שסיים לבזבז את כל הכסף, ביוני 2011, יצר קשר עם סניף הבנק שלו והם מסרו לו שיעבירו את המידע למשטרה. לאחר מספר חודשים שלא שמע דבר מהשוטרים, שוחח סונדרס עם מספר עיתונאים והשתתף בראיון טלוויזיוני, בהם חשף את מעלליו.

למרות שהודה בפשעיו, עברו שלוש שנים עד שנעצר בגין 111 סעיפי אישום הקשורים להונאה וגניבה. "פשוט ישבתי שם והודתי בהכל. סיפרתי להם את כל המקומות בהם בזבזתי את הכסף, מהמסיבה הראשונה ועד האחרונה", אמר. 

הוא נכלא לשנה אחת ובשנת 2016 חזר לעבודתו בבר. כעת הוא משתף מחדש את סיפורו בפודקאסט בשם The Glitch בהפקת Podshape, אותו ניתן לשמוע ב"ספוטיפיי".