צעירה בשם ונסה פנתה למדיה החברתית TikTok כדי לשתף בתחושות שברון הלב שלה. היא פרסמה מספר סרטונים בהם הסבירה את החוויה הקשה ששינתה את חייה מקצה לקצה. היא ניהלה מערכת יחסים עם גבר, אותו תיארה כ"אהבת חייה" במשך כשלוש שנים. לטענתה, השניים היו מאושרים ולאחרונה אפילו עברו לגור יחד ודיברו על חתונה וילדים. היא חשה שהוא מנהל קשרים עם אחרות אך רצתה לוודא זאת לפני שהיא יוצאת בהאשמות נגדו.

ונסה סיפרה שיצאה לחופשה במקסיקו "כדי לנקות קצת את הראש" בדיוק באותו השבוע שהחוק האוסר על ביצוע הפלות בארה"ב יצא לדרכו. "התקשרתי לכל החברות שלי ולאימא שלי כדי לראות איך הן מרגישות כלפי החוק החדש. כשדיברתי עם אימא שלי היא החלה לבכות ואמרה שהיא מבולבלת. לא חשבתי שמשהו קרה", סיפרה הצעירה.

@julesv0923 Story time on how I found out my mom and boyfriend were sleeping together #fyp #cheater #heartbroken #family #storytime ♬ you broke me first - Tate McRae

יומיים לאחר מכן, הוסיפה ונסה: "התקשרתי לאמי כדי לבדוק מה מצבה והיא הסבירה לי שהיא עדיין מבולבלת. יכולתי לשמוע את זה על הקול שלה. בסופו של דבר היא סיפרה לי שהיא בהריון. בהתחלה התרגשתי מאוד בשבילה ומהעובדה שלעולם לא חשבתי שיהיה לי אח".

אך ככל שהדקות עברו, ונסה הרגישה שיש משהו שאימא שלה לא מספרת לה. כשהיא שאלה שוב ושוב מה קורה, היא השיבה לה: "אני לא יודעת איך להגיד לך את זה, ההריון ... הוא מ'ג'ון' (שם בדוי)". הבת סיפרה שביקשה מהאם לחזור שוב על אותו המשפט: "אחרי ששמעתי את זה, הרגשתי שהנשמה שלי עוזבת את הגוף".

הסיפור של ונסה הנבגדת הפך לוויראלי והסרטון שלה צבר 3.8 מיליון צפיות עד כה. היא המשיכה: "ברגע שסיימנו לדבר, כל מה שעבר לי בראש זה לחסום אותה ולהוציא אותה מהחיים שלי. בשלב זה, כמו שאם יכולים לדמיין, הטיול נגמר. ארזתי את המזוודות וחזרתי הביתה. כשהגעתי לדירה המשותפת שלי ושל ג'ון, הכל נעלם. הוא ניצל את הזמן שהייתי במקסיקו כדי לעזוב".

@julesv0923 Story time pt 2… #fyp #cheater #heartbroken #family #storytime ♬ you broke me first - Tate McRae

היא סיפרה שהתקשרה לבן הזוג הבוגדני: "שאלתי אותו אן הוא מבין את גודל המעשים שלו. הוא אמר לי שהוא מצטער ושהוא מקווה שנוכל לשקם את הקשר שלנו". הצעירה ניתקה את הטלפון לאקס החצוף והחליטה להמשיך הלאה. היא אישרה כי מאז אותו מקרה היא לא יצאה קשר עם אמה או עם ג'ון, אך גילויים חדשים החלו לצוף אחרי פרסום הסרטונים. "היו כמה שנים שפנו אלי וסיפרו שניהלו עם ג'ון מערכת יחסים בעבר ושהוא בגד גם בהן", סיפרה ונסה.

היא שיתפה: "כרגע אני במקום חדש ומנסה להירפא ולהמשיך קדימה". גולשים רבים כתבו לה כי הם מבינים ללבה ואיחלו לה להצליח להתגבר על המשבר הקשה מנשוא הזה.