קיילה גלר, כתבת חדשות NBC2, דיווחה מהשטח על סופת ההוריקן איאן בפורט מאיירס, פלורידה. בזמן השידור, תשומת לבם של הצופים הוסחה על ידי מעטפת גומי שהונחה על המיקרופון שלה. הקטע המצולם החל לרוץ ברחבי הרשת וזכה למאות שיתופים, כשגולשים רבים התבדחו על חשבונה של העיתונאית: "@NBCNewsNow באמת שלחה את האישה הזו לשידור כשהיא מחזיקה מיקרופון עטוף בקונדום", כתב גולש אחד. 

גלר לא התמהמהה ומיהרה להגיב על התגובות הרבות בחשבון האינסטגרם שלה. היא אמרה: "הרבה אנשים תוהים מה שמתי על המיקרופון שלי. ובכן, זה בדיוק מה שאתם חושבים שזה - קונדום. זה עוזר להגן על הציוד מאחר ולא מומלץ להרטיב את המיקרופונים האלה. יש סערה בחוץ, ואם אני צריכה לשמור על המיקרופון שלי באמצעות קונדום, אעשה זאת".

"נעשה מה שצריך לעשות", גלר עונה למגיבים (צילום: מתוך אינסטגרם)

ג'ף בוטרה, קולגה של הכתבת מ-ABC7, שיתף את תמונת המיקרופון בחשבון הטוויטר שלו תחת הציוץ: "אנחנו מתרגלים דיווח בטוח של ההוריקן". הוא הוסיף: "כן, זה קונדום". חבריה של גלר הוסיפו: "קצת זמן לריחוף בסערה המלחיצה הזו".

סופת ההוריקן "איאן" פגעה אתמול (בין רביעי לחמישי) בדרום מערב פלורידה, כאשר הרוחות העזות והגשמים החזקים החלו בשעות האחרונות. המרכז הלאומי להוריקנים (NHC) הודיע כי "הסופה איאן היא סערה קטסטרופלית שתוביל להצפות. הסופה צפויה לפנות צפונה ביום שישי ולהגיע לחוף הצפון מזרחי של פלורידה, חופי ג'ורג'יה ודרום קרולינה".