אם חשבנו שלא נזכה לראות אותם שוב - אז חשבנו. התכשיטים היוקרתיים שהיו שייכים למלכה אליזבת השנייה שמתה בגיל 96, עשויים להופיע שוב בעתיד אצל חלק מבני משפחתה. בניהן קמילה פרקר-בולס שהפכה למלכה הרעיה, וקייט מידלטון שקיבלה את התואר שהיה שייך בעבר לדיאנה פרנסס ספנסר, נסיכת ויילס.

בראש רשימת התכשיטים של המלכה המנוחה, נמצאת שרשרת Nizam of Hyderabad, אותה קיבלה כמתנת חתונה מאוסמן עלי חאן, שהיה שליט הודי עשיר וידוע כאחד מהאנשים העשירים בעולם בתקופתו. שרשרת זו חתומה על ידי Maison Cartier, והיא משובצת בכ-50 יהלומים כששוויה מוערך בכ-77 מיליון דולר.

במקום השני נמצאת סיכת Cullinan III and IV, שהופיעה על בגדיה של המלכה בעבר במספר הזדמנויות, בניהן בביקור רשמי בהולנד בשנת 1958, ולאחר מכן בחגיגות יובל היהלומים בשנת 2012. סיכה זו מעוטרת באבנים שנחצבו מיהלום Cullinan המפורסם, העליונה Cullinan IV בחיתוך מרובע ובמשקל 63.6 קראט, והתחתונה, Cullinan III בצורת אגס ובמשקל של 94.4 קראט. והיא שווה כ-59 מיליון דולר.

במקום השלישי נמצא הכתר של המלך ג'ורג' השישי בשווי של כ-10 מיליון דולר. המלכה אליזבת השנייה קיבלה את הנזר היוקרתי במתנה מאביה, המלך ג'ורג' השישי, לרגל חתונתה בשנת 1947. הוא משובץ יהלומים ובמספר אבני ספיר במשקל של בין שמונה ל-30 קראט, והוא נענד על ידי המלכה בהזדמנויות רבות.

במקום הרביעי נמצאת סיכה משנת 1840, שניתנה במתנה על ידי הנסיך אלברט לאשתו לעתיד ויקטוריה. הסיכה היוותה השראה לטבעת האירוסין של קייט מידלטון, שהייתה במקור טבעת האירוסין של חמותה, הנסיכה דיאנה. המלכה אליזבת השנייה ירשה את התכשיט בשנת 1952, כשעלתה לכס המלכות. אבן הספיר שבמרכז מוערכת בכ-20-30 קראט ומוקפת ב-12 יהלומים. שוויה מוערך בכתשעה מיליון דולר.

הרשימה עוד ארוכה וטרם התברר מי מבני משפחתה יזכה לקבל את אחד מהתכשיטים היקרים ביותר.