מצמרר: למי מכם שעדיין לא מכיר את השם ג'פרי דאהמר, מדובר ברוצח סדרתי הידוע גם כ"הקניבל ממילווקי" שהואשם ב-15 מקרי רצח, מהקשים ששמענו עליהם. נגזרו עליו מספר מאסרי עולם בשנת 1992 אך הוא החזיק מעמד מספר שנים בודדות מאחורי סורג ובריח, לפני שהוכה למוות בידי אסיר אחר שהיה עמו בתא.

טיילור ג'יימס מוונקובר, קנדה, שמנהל את אתר המכירות הפומביות Cult Collectibles, סיפר ל-TMZ שהוא הציע למכירה את משקפי הראייה של דאהמר בתמורה ל-150 אלף דולר. לטענתו של ג'יימס, הוא השיג את המשקפיים לפני כמה שנים לאחר שיצר קשר עם עוזרת בית לשעבר שעבדה אצל אביו של הרוצח, ליונל. היא העבירה לידיו את הפריט יחד עם עם אוסף פריטים נוספים.

ג'יימס החליט למכור את האוסף המבעית באתר האינטרנט שלו בתמורה לחלק מהרווחים. אתר המכירות Cult Collectibles מציע לא מעט פריטים שהיו שייכים לדאהמר, הכוללים סכו"ם (שלא הייתם רוצים להשתמש בו אחרי שמי יודע במה נעצו אותו), ספר תנ"ך, תמונות משפחתיות מקוריות ועוד שלל ניירת. משקפי הראייה אינן מופיעות באתר, אך המעוניינים ברכישה יכולים לפנות ישירות למוכר.

בשבועות האחרונים נוצר לא מעט עניין ברשתות החברתיות סביב מסע ההרג הידוע לשמצה של דאהמר, וזאת בעקבות סדרה חדשה שהועלתה לאחרונה ל-Netflix בשם "דאהמר - מפלצת: סיפורו של ג'פרי דאהמר". לפי הדיווחים, ג'יימס מכר לאחרונה עוד זוג משקפיים של הרוצח, במכירה סודית לקונה אנונימי.