מגישת חדשות אמריקאית גילתה שאהובה בוגד בה עם אישה אחרת. היא החליטה לנקוט בצעד מצמרר והשאירה את משפחתה ומכריה בהלם מוחלט.

נינה פאצ'ולקה בת ה-27 מוויסקונסין שבארה"ב, עבדה כמגישת חדשות עד לאחרונה. רק לפני שישה שבועות, חיה הצעירה עם בן זוגה, קייל האס, גרוש ואב לשניים המבוגר ממנה ב-11 שנים. השניים יצאו יחד במשך שנתיים ודווח כי מערכת היחסים בניהם הייתה מלאה בבעיות כשפאצ'ולקה סבלה מהתמכרות לאלכוהול, מה שהוביל להתדרדרות במצבה הפסיכולוגי.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

שבעה שבועות לפני החתונה, נפרד האס מפאצ'ולקה וימים בודדים לאחר מכן היא גילתה כי הוא מנהל רומן עם אחרת. הגילוי שבר את לבה והיא שקעה בדיכאון. ב-27 באוגוסט, רכשה מגישת החדשות אקדח ותחמושת כשבמקביל, נסע בן זוגה למינסוטה יחד עם אמו כדי לבקר את ילדיו מנישואיו הקודמים.

באותו היום, קיבל האס הודעת טקסט מבת ה-27, בה נכתב: "אני אוהבת אותך למרות מה שעשית לי. אני מצטערת על מה שאני הולכת לעשות אבל אני לא יכולה לסבול את הכאב הזה יותר". לאחר מספר שעות, דווח בכל מהדורות החדשות כי פאצ'ולקה התאבדה, בשורה שזעזעה את התקשורת האמריקאית. אחרי שהידיעה פורסמה בכל בית בעיר מגוריה של הצעירה המנוחה, חשפו חבריה פרטים על מערכת היחסים בין השניים, לפיהם הקשר היה רעיל במיוחד וככל שניסו לשכנע אותה להיפרד מהאיש, היא התרחקה מהם יותר.

עוד סיפרו החברים כי היא הייתה "האישה השמחה ביותר" שהכירו. עוד הוסיפו כי "היא הייתה אהובה על כולם והייתה מעולה בעבודתה. אנחנו תמיד נזכור אותה צוחקת".