הסיפור שלפנינו מלמד שגם אם הכל קורה לאור יום, לכאורה, עדיין אפשר להסתיר מה שרוצים ואז זה מתפוצץ לך בפנים. גבר נשוי בשנות ה-50 לחייו ובעלים של חברה גדולה המעסיקה עשרות עובדים, בין היתר את שני ילדיו הבוגרים ואשתו בתפקידים בכירים, ניהל קשר קרוב עם מזכירתו האישית.

הכל התנהל מתחת לאפה במשך שש שנים, סיפרה האישה לעורכי הדין שרין ואורן סולן. היא טענה בתחילה כי איש לא חשד שבעלה מנהל רומן עם מישהי מהחברה ולבטח לא עם המזכירה שהייתה כמו בת משפחה. לדבריה, גם המתנות החריגות שקיבלה לחגים היו אחרי הסבר משכנע לפיו היא עובדת שעות רבות מעבר לנדרש מבלי לקבל עליהן גמול.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

הדיון במשרד עורכי הדין של גדלי ושרין סולן (צילום: יחצ)
הדיון במשרד עורכי הדין של גדלי ושרין סולן (צילום: יחצ)

גם כשהרומן גלש לפגישות אינטימיות, תמיד זה היה תחת תחת מעטה של עבודה. הכל התגלה די במקרה כשאחת מהעובדות הבכירות, מנהלת מחלקת כספים, סיפרה לאישה שמחזיקה בעצמה בתפקיד משמעותי, כי היא וחברותיה ועוד כמה עובדים מוחים שהמזכירה זוכה להטבות שונות ומגוונות כמו מתנות חריגות, בונוסים וסופי שבוע בארץ ובחו"ל בעוד הם לא זוכים לאותו היחס.

 "התחלתי לפקוח עיניים", סיפרה האישה לעורכי הדין סולן. "בשלושת החודשים האחרונים ניסיתי להיות יותר ערנית בגלל התלונות של הקולגות כנגד המזכירה. במקביל בדקתי את הנסיעות של בעלי לחו"ל בהן היה אמור להיות לבד, וב-80 אחוזים מהמקרים באותה העת, גם המזכירה הייתה נוכחת לפחות ביום או יומיים מהחופשה. הבנתי שיש בניהם קשר רומנטי שנמשך כבר למעלה מחמש שנים ועולמי חרב עלי".

ממש מתחת לאף: אישה שעובדת בחברה של בעלה גילתה שהוא מנהל רומן עם המזכירה (צילום: אינג'אימג')
ממש מתחת לאף: אישה שעובדת בחברה של בעלה גילתה שהוא מנהל רומן עם המזכירה (צילום: אינג'אימג')

בירור מעמיק עם חלק מעובדי החברה העלה כי רבים מהם ידעו שמתנהל רומן בין השניים אך הם בחרו לשתוק מכיוון שחששו לגבי משרתם. עורכי הדין סולן ביקשו מהאישה הנבגדת לאסוף ראיות מתוך החברה על חופשות מקבילות, על כספים ובונוסים חריגים שקיבלה המזכירה וכל מה שיכול לשמש כנגד הבעל בביתה משפט. כעבור שבוע, חזרה עם "קלסר מלא בראיות" וחלקן הוטחו בפניו של הבעל.

בני הזוג נשלחו ליישוב סכסוך למרות שהאישה לא מוכנה לסלוח והיא תשמח לסיים את הנישואין בכפוף לכך ש-65 אחוזים מהנכסים שנצברו ב-25 שנות הנישואים יועברו אליה כדי שתמשיך לחיות ברווחה כפי שהייתה רגילה. במקביל, תדרוש האישה את מלוא הכתובה.