בית הקברות באוקלנד, פלורידה, שנמצא במרחק של פחות מ-20 קילומטרים מאורלנדו, הוצף לגמרי בעקבות השיטפונות שהביא עמו הוריקן איאן. התושבים לא הבחינו בהרס עד לרגע שגופת אדם שנפטר, נצפתה בסמוך לבית הקברות.

בתיעוד המחריד, נראתה הגופה צפה על המים בעקבות ההצפות, ובית הקברות כולו התמלא בעצים שקרסו ובפסולת. אדם אנונימי הגיע למקום כדי לבדוק את קברה סבתו, ולא האמין למראה עיניו. הוא סיפר לפוקס ניוז: "יותר מדי קרה בימים האחרונים, אך המחזה הזה היה באמת קשה. המקום היה מוצף במים והקבר היה ריק. גופתה של סבתי לא הייתה שם. אני לא מאמין שזה קרה ולא יודע מה אני אמור לעשות".

למרבה הצער, סבתו הלכה לעולמה רק לפני כשבוע. תושב אחר סיפר כי הוא ומשפחתו נותרו בפניקה מוחלטת לאחר שגילו כי גופת יקיריהם נסחפה גם היא בשיטפונות, בעוד שבני משפחה של נפטרים נוספים הגיעו גם הם לבית הקברות כדי לוודא שהם עדיין במקום קבורתם.

מבית הקברות נמסר לפוקס ניוז כי שיפוץ המקום יכול להימשך חודשים. "הסופה השמידה כל חלקה טובה וגם את בית הקברות. לא יכולנו לשלוט על המצב אבל אנו בהחלט מתחייבים לתקן את הנזק שנגרם ואנו מביעים צער על הכאב שנגרם למשפחות".