צעירה אנונימית בשנות ה-20 לחייה מארה"ב, שיתפה ברשתות החברתיות את חששותיה לגבי "מחלה" חריגה שלדעתה, סובל ממנה בן הזוג שלה. היא סיפרה שבביתו ישנו חדר סגור שאיש לא נכנס אליו חוץ ממנו. 

לפני מספר שבועות, חלה הגבר בהרעלת מזון והתקשר לחברתו שתבוא אליו ותקנה לשניהם משהו לאכול בדרך, כך לדבריה. היא מיהרה לביתו כדי לוודא שהוא חש בטוב, הזמינה פיצה ולקראת הצהריים הוא נרדם. לאחר כמה דקות, קלטה הצעירה את צרור המפתחות של בן הזוג בסמוך למיטה, בעוד שבדרך כלל הוא שומר אותם צמוד אליו.

גילתה שבן הזוג מסתיר ממנה מספר בובות מין (צילום: רויטרס)
גילתה שבן הזוג מסתיר ממנה מספר בובות מין (צילום: רויטרס)

האלמונית סיפרה כיצד היא חמקה "אל המסדרון ופתחה את המנעול של החדר הסודי". היא המשיכה: "כשסובבתי את המפתח הרגשתי מעט אשמה, אבל הסקרנות גברה עליי ובאותו הרגע פגשו אותי שישה זוגות עיניים ללא הבעה".

"שש בובות מין היו מונחות בחדר, במקומות שונים ובתנוחות שונות, כשכל אחת בלבוש סקסי חצי מופשט. הייתה שם מיטה שעליה היו פזורים כמה אביזרי מין וחומרי סיכה. הייתי חייבת רגע לעכל את המחזה הזה, ובאותו הרגע הגיע השליח עם האוכל שהזמנתי אז הייתי חייבת לעזוב את החדר", סיפרה בתדהמה.

תלבושות שונות, תנוחות שונות (צילום: רויטרס)
תלבושות שונות, תנוחות שונות (צילום: רויטרס)

היא סיפרה כי היא יצאה בבהלה מביתו, התקשתה להבין מה ראתה ושאינה יודעת מה לחשוב. "אף אחת מהן אפילו לא הייתה נראית כמוני. זה קצת מעליב. יותר מכך, לדמיין אותו בחדר ההוא, מענג את עצמו עם ערימות הפלסטיק האלה, לא בטוחה איך אני מרגישה כלפי זה".

גולשים רבים ענו לאנונימית על השיתוף שלה, כשחלקם ניסו להבין את התחושות שלה ואחרים ביקרו אותה על החטטנות. "החדר הזה היה פרטי בכוונה. את לקחת את המפתחות ונכנסת, נגעת בחפציו וכך גילית את מה שגילית. חדרת לו למרחב האישי ועכשיו את מתלוננת?", כתבה לה גולשת אחת. אחר הגיב: "זה די ברור שהיא תהיה מבולבלת. לא יודע מה הייתי עושה במקומה". שלישית הוסיפה: "האם בן הזוג שלך הסביר לך פעם למה הוא צריך עזרי מין אחרים, ובמיוחד שהוא במערכת יחסים בריאה ומאושרת? אולי את לא מספיקה לו?". היא ענתה לחלקם בכעס: "האם הייתם מוכנים לסבול או להתחרות בהרמון מפלסטיק?". 

אף אחת מהן לא הייתה דומה לה, הזדעזעה מהתגלית (צילום: רויטרס)
אף אחת מהן לא הייתה דומה לה, הזדעזעה מהתגלית (צילום: רויטרס)

הצעירה טרם התעמתה עם בן הזוג על הגילויים, ובפוסט המשך היא כתבה שהיא ממתינה לשיתוף מצדו.