גבר הנושק לגיל 80 מהפיליפינים, התחתן עם צעירה בת 18, עמה הוא בזוגיות עוד מאז שהייתה בת 15 בלבד. כעת הם גרים יחד ומתכננים להרחיב את הקן המשפחתי. 

ראשד מנגאקופ בן ה-78, חוואי במקצועו, פגש את חלימה עבדאללה לפני שלוש שנים בארוחת ערב במחוז קגאיין, פיליפינים. לטענתו של האיש, הוא לא היה נשוי קודם לכן ולא התאהב באף אישה אחרת עד שפגש את הקטינה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

אותנו זה קצת הטריד. חתן וכלה ש-60 שנים מפרידות בניהם (צילום: מתוך פייסבוק)
אותנו זה קצת הטריד. חתן וכלה ש-60 שנים מפרידות בניהם (צילום: מתוך פייסבוק)

קרובי משפחתו טענו כי הוא התאהב מיד בנערה ושהשניים בילו יחד במשך שלוש שנים "מאושרות", עד שהחליטו להתחתן בטקס מוסלמי ב-25 באוגוסט. אחיינו של מנגאקופ סיפר: "אבא של חלימה עבד אצל דודי. באחד מהחגים הוא הזמין אותם לארוחת ערב משפחתית ושם הם נפגשו לראשונה".

עוד הוא הוסיף כי הייתה הסכמה של שתי המשפחות לנישואין הללו. "חלימה הייתה זו שיזמה את ההיכרות. דודי היה זקן אבל רווק אז המשפחות החליטו לתת להם את ברכת הדרך", אמר האחיין. הוא הסביר כי נישואים עם הפרש גילים שכזה, מקובלים בתרבות המוסלמית במדינתם. "הם התחתנו אך ורק מתוך אהבה. חלימה היא אשתו הראשונה והם יהיו מאושרים יחד".

על פי החוק הפיליפיני, אדם מתחת לגיל 21 רשאי להינשא אך מחויב לקבל את הסכמת הוריו. על פי הדיווחים, הזוג הטרי מתגורר בבית חדש בעיר כרמן, ומעריכים שהם מתכוונים להרחיב את המשפחה בהקדם האפשרי.