כוכבת TikTok שיתפה את הרגע בו היא נכנסה לפנות את אחד מתאי המדידה בחנות בה עבדה והופתעה לגלות צואה שהושארה על הרצפה וכוסתה בפריט לבוש.

רייצ'ל, בת 22 מקרוליינה, עבדה בסניף של רשת ההלבשה התחתונה הגדולה ביותר בארה"ב "ויקטוריה'ס סיקרט". היא שיתפה לאחרונה סרטון בו היא תיעדה את אחד הרגעים המזעזעים בחייה, והקטע הפך לוויראלי וזכה ליותר מ-3.3 מיליון צפיות ב-TikTok.

רייצ'ל בת ה-22, התפטרה עוד באותו היום (צילום: מתוך טיקטוק)
רייצ'ל בת ה-22, התפטרה עוד באותו היום (צילום: מתוך טיקטוק)

בסרטון היא סיפרה שעבדה בחנות קצת יותר משלוש שנים, עד אותו יום שבת שבו הכל השתבש. "החנות הייתה עמוסה והייתי עסוקה בלפזר את הפריטים שהלקוחות השאירו בתאי המדידה. ראיתי לקוחה אחת שנכנסה עם מספר פריטים אך לא חשדתי בדבר. לאחר מספר דקות, היא עזבה את התא ויצאה מהחנות אז מיד הבנתי שאצטרך לפנות את הפריטים שמדדה", סיפרה רייצ'ל.

סניף של ויקטוריה'ס סיקרט. למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה (צילום: רויטרס)
סניף של ויקטוריה'ס סיקרט. למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה (צילום: רויטרס)

"פתחתי את הווילון והיו מספר חזיות ספורט על הרצפה", הוסיפה בת ה-22. "התכופפתי כדי להרים אחת מהן אך לפתע הרגשתי שאני נוגעת במשהו אחר. זו הייתה צואה שהושארה שם וכוסתה בגופייה, ונגעתי בה עם היד שלי". היא סיפרה שמיד קראה למנהלת וחשפה בפניה את הזוועה. השתיים נאלצו לנקות את הפסולת האנושית בעצמן אך רייצ'ל הודיעה על עזיבתה מיד בסוף המשמרת. היא הכחישה שהתקרית "המסריחה" היא הסיבה העיקרית להתפטרותה, אך ציינה שזה בהחלט היה "הקש ששבר את גב הגמל".

לפי התגובות שקיבלה הצעירה על הסרטון, ניכר כי התקרית בסניף "ויקטוריה'ס סיקרט" היא לא היחידה. "אני עבדתי במארקס&ספנסר וזה קרה גם לי פעם", כתבה גולשת אחת. אחר הוסיף: "זה קרה יותר פעמים ממה שאת חושבת".