היצ'קה הנרי בת ה-31 מארה"ב, פרסמה בימים האחרונים סרטון בו היא חשפה את הרומן שניהל בן הזוג של חברתה. בזמן שישבה בחדר ההמתנה לרופא עד שיגיע תורה, נכנס הגבר הנשוי כשהוא מחבק אישה אחרת - וכשהיא בהריון.

"זה היה נראה קצת מוזר, צפיתי מהצד במה שקורה. חשבתי שאולי מדובר באחותו או בקרובת משפחה אחרת. לפתע ראיתי שהוא מחבק אותה וזה היה נראה רומנטי לגמרי", אמרה הנרי בקליפ. "מבלי להסס, ניגשתי אליו בעצמי".

הנרי, נותרה בהלם מוחלט וחשפה את האמת בפני חברתה (צילום: מתוך טיקטוק)
הנרי, נותרה בהלם מוחלט וחשפה את האמת בפני חברתה (צילום: מתוך טיקטוק)

היא הוסיפה: "שאלתי אותו מה שלום ב', והוא שאל 'מי?', עניתי לו 'אשתך'. הוא הביט בי באופן מוזר ובלי בושה הוא ענה 'אני לא נשוי' ". בת ה-31 נותרה בהלם מוחלט. עוד היא סיפרה כי היא מכירה אותו היטב, ביקרה בביתם פעמים רבות והייתה נוכחת בטקס הנישואים שלהם. 

הכחשותיו של הבעל הבוגד גרמו להנרי להניח כי הוא אביו של הפעוט שטרם נולד, ולא נותרה לה ברירה אלא להתקשר לחברתה הטובה שתבוא ותראה בעצמה במה מדובר, אך מבלי לומר לה מה הסיבה. "מותק, מלחמת עולם שלישית תתרחש כאן, אז כדאי לך להגיע מהר". הסרטון התפשט במהירות וצבר למעלה מ-13 מיליון צפיות ב-TikTok וכ-18 אלף צפיות ביוטיוב.

הבעל נתפס על חם על ידי החברה, והיא חשפה את הרומן (צילום: ingimage ASAP)
הבעל נתפס על חם על ידי החברה, והיא חשפה את הרומן (צילום: ingimage ASAP)

החברה ההמומה שלא הבינה מה מצפה לה, הודיעה להנרי שהיא מזמינה מונית ומגיעה. בינתיים, סיפרה בת ה-31 שבמשך כל הזמן שהתעמתה עם האיש, הוא לא חדל מלחבק את ההריונית שיושבת לצדו. "חברה שלי התחתנה אתו כשלא היה לו כלום. היא אספה אותו משכונת עוני וזה מה שמגיע לה?", אמרה. כשחברתה הנבגדת הגיעה למקום, השניים כבד עזבו את בית החולים.

באותו הערב, הבעל הבוגד לא שב הביתה ובכך הסגיר את עצמו, ואשתו גילתה כי הוא אכן ניהל רומן עם אחרת העומדת ללדת את בנו. כעת השניים עומדים בפני הליך גירושין, הודות לחברה הנאמנה שחשפה את הגילוי הקשה.