סרטון של הלינץ', או בשמו הניגרי "צדק בג'ונגל" - לפיו פושע מושפל בפומבי, מוכה ולאחר מכן מוצא להורג על ידי המון זועם - החל לרוץ ברשתות החברתיות והוא שותף בטוויטר על ידי המפלגה המרקסיסטית של ניגריה

הצעיר נראה על הקרקע כשהוא עירום וכשעשרות גברים מסביבו, כשאחד מהם, צמא דם, תועד נושך את איבר מינו של הקורבן ומסרס אותו. המפלגה צייצה בחשבון הטוויטר: "זו הסיבה שאנחנו צריכים להוציא את 'צדק הג'ונגל' אל מחוץ לחוק. בגלל גניבת פריט שעולה פחות מדולר, איבר מינו של הנער הזה הוסר".

''צדק בג'ונגל'', הושפל בפומבי (צילום: צילום מתוך טוויטר)
''צדק בג'ונגל'', הושפל בפומבי (צילום: צילום מתוך טוויטר)

רגע אחרי שהתוקף נראה יורק את איבר המין של האיש חסר האונים, הוא תועד לוקח אבן גדולה ומטיח אותה בראשו של הקורבן. בכיר במפלגה, לוגארד אקהטור, כתב: "כך נראה רשע טהור. ברבריות. הגישה הזו כל כך שגויה. לנשוך איבר מין של אדם אחר?".

המשטרה בלאגוס שבניגריה, אישרה שההמון ביצע "צדק בג'ונגל" בשני גברים, שלכאורה, שדדו קופאית שעבדה באזור ביום ראשון השבוע, כשלאחר מכן הם הוסיפו להצית את הקורבנות שלא זכו למעט רחמים. 

התוקף, נשך את איבר מינו של הצעיר והסיר אותו ממקומו (צילום: צילום מתוך טוויטר)
התוקף, נשך את איבר מינו של הצעיר והסיר אותו ממקומו (צילום: צילום מתוך טוויטר)

דקוקו פיטרסייד, פוליטיקאי ניגרי בכיר אמר כי ארצו סובלת מ"מגיפה" של "צדק בג'ונגל". "התדירות שבה מתרחשים אירועים מסוג זה, מזעזעת את הרגישות של העם. בכל שבוע מוצגות ברשתות החברתיות תמונות וסרטונים של המון זועם, הורג ומחלל את גופותיהם של אזרחים שהם קורבנות של הטירוף הזה שמגיע מהחברה שלנו", כתב הפוליטיקאי.

הוא סיכם: "לחיים שלנו כמעט ואין ערך ברחובות. הגיע הזמן למצות את הדין עם האזרחים שיבצעו פשעים מסוג זה".