סרטון שפורסם לאחרונה במדיה החברתית TikTok, הצליח להסעיר גולשים רבים מרחבי העולם. גבר מקנדה שרצה להציע נישואין לבת זוגו, עשה זאת בדרך קצת מקורית אך אולי לא לקח בחשבון את ההשלכות - ושילם ביוקר. המקרה אירע במשחק בייסבול בין הטורונטו "בלו ג'ייס" והבוסטון "רד סוקס" בקנדה.

בקליפ, נראה הבחור ניגש אל בת הזוג כשהם בדרך למושבים שלהם, הוא עצר אותה בדרך וכרע ברך. חברתו ההמומה נראית מופתעת לגמרי, בזמן שהוא מוציא קופסה קטנה ושולף משם טבעת עם אבן אדומה גדולה. באותו הרגע, נראה כי היא קלטה שמדובר בטבעת סוכריה והתגובה לא איחרה להגיע.

@canadianpartylife Shes said yes😍 #proposal #jays #toronto #foryourpage #fyp #baseball ♬ original sound - Canadianpartylife

בת הזוג סטרה לו מול מאות הצופים, שפכה עליו את כוס השתייה שלה תוך שהיא אומרת "מה לעזאזל לא בסדר איתך?", ועזבה את המקום. הסרטון נצפה מאז יותר מ-250 אלף פעמים ברשת החברתית.

לא ברור אם הסרטון מבוים או לא, אך מה שבטוח זה שהוא עורר דיון שלם בטיקטוק בין גולשים שהזדהו עם התגובה של האישה הצעירה ואחרים שחשבו שעדיף לגבר להיפרד ממנה לתמיד. "הוא עשה מעשה מטופש", כתב גולש אחד. שני הגיב: "אם הוא לא מסוגל להיות רציני ברגע כזה, תארו לעצמכם איזה מטומטם הוא יהיה בהמשך".

בנוסף לכך, היו גם גולשים שטענו שהיא ברחה לפני שהוא הספיק לשלוף את הטבעת האמיתית. "תסתכלו על הכיס השמאלי שלו", כתב אחד הגולשים. "אני חושב שיש שם את הקופסה האמיתית, אבל היא השתגעה לפני שהוא הספיק להשתמש בה. עכשיו נראה לי עדיף שהוא כבר ישמור אותה למישהי אחרת".