עובדות בגן ילדים הממוקם בהמילטון, מסיסיפי, ניסו, לכאורה, להעניש באמצעות הפחדה, כמה ילדים שלטענתן התנהגו "לא כראוי". ארבע מהן פוטרו מתפקידן בעקבות התקרית, כך דיווח ה-WTVA.

סרטון מטריד בן 2:19 דקות, הציג מטפלת שהפחידה את הילדים האומללים כשהיא עוטה מסכה של דמות מסרט אימה ומשמיעה קולות מבהילים. התיעוד המזעזע בלשון המעטה, הפך לוויראלי והשתלט על הרשתות החברתיות. אחת מהעובדות, שכינתה את עצמה "סיסי", התעקשה שהמעשה לא היה "בכוונה רעה". "המורים שאלו אותי אם אני רוצה לעטות את המסכה כדי לגרום לילדים להיות ממושמעים. אני לא מתעללת בילדים, בסך הכל התלוצצנו", אמרה המטפלת.

***קשה לצפייה**

באמצע הארוחה - הפחידה את הילדים באמצעות מסכה מלחיצה (צילום: מתוך פייסבוק)
באמצע הארוחה - הפחידה את הילדים באמצעות מסכה מלחיצה (צילום: מתוך פייסבוק)

לטענתה, מדובר ברעיון שעלה בראשה ואין כל קשר בין התקרית לבין בעלת המעון, שילה סנדרס. כעת, עובדי הצוות נחקרים לאחר שהסרטונים שתועדו במצלמות האבטחה של המעון, בו נראית המטפלת עוטה מסכה בדמות מהסרט "הצעקה", עוררו סערה ברחבי האינטרנט. מחלקת הבריאות של מדינת מיסיסיפי ומשרד השריף של מחוז מונרו, דורשים תשובות ועובדים עם התובע המחוזי, שצפוי להגיש כתב אישום נגד העובדת.

''התלוצצנו'' - לא ברור את מי זה שעשע (צילום: מתוך פייסבוק)
''התלוצצנו'' - לא ברור את מי זה שעשע (צילום: מתוך פייסבוק)

סנדרס, מנהלת המעון במשך שני עשורים, טענה כי אחד מהסרטונים צולם בחודש שעבר והאחרון ביום שלישי. "העובדים שעשו את המעשים הללו כבר לא אתנו. הם פוטרו ברגע שגילינו את מעלליהם. לא הייתי נוכחת באותו היום ולא ידעתי שניסו להפחיד את הפעוטות. הנושא בטיפול וייחקר לעומק", אמרה בעלת המעון.