אישה שטענה כי בן הזוג שלה בגד בה עם אחרת, חיפשה דרך מקורית לנקום באיש והחליטה לעשות זאת "מול כל העיר". פחות התרשמנו מהרעיון אך הוא אכן משעשע.

הנבגדת מסוליהל, וסט מידלנדס, אספה צעצוע מין ורוד שלדבריה ניתן לה במתנה מבן זוגה כמה חודשים אחרי שהכירו. היא הוסיפה מכתב קצר, בו היא כתבה: "מתנה מגוחכת שגבר בוגד נתן לחברה שלו. לעולם אל תשחק בנשים אינטליגנטיות. קבל בחזרה את המתנה הנפלאה".

צעצוע מין, חומר סיכה ומגבונים על השמשה הקדמית (צילום: מתוך פייסבוק)
צעצוע מין, חומר סיכה ומגבונים על השמשה הקדמית (צילום: מתוך פייסבוק)

היא הצמידה את הצעצוע ואת הפתק לשמשה הקדמית של הרכב שלו שהיה באותה העת מחוץ לסופרמרקט של העיר. אך כל זה לא הספיק לה. היא החליטה להניח שם בנוסף גם מגבונים המיועדים לניקוי אביזר המין, בקבוק חומר סיכה ידידותי לטבעונים וכתבה "תהנה".

"זו הייתה המתנה הראשונה שהוא נתן לי במהלך מערכת היחסים שלנו", אמרה האישה ל-BirminghamLive "החלטתי להחזיר לו את זה בצורה כזו שאנשים יראו שבגידה מראה על חוסר אופי. היה לו מזל שנפרדתי ממנו לפני שבועיים אבל גיליתי שהוא בגד בי רק ביום שישי האחרון. במקרה אחר הייתי עושה דברים הרבה יותר גרועים מזה".

''מחזירה לך את המתנה הנפלאה'' (צילום: מתוך פייסבוק)
''מחזירה לך את המתנה הנפלאה'' (צילום: מתוך פייסבוק)

מאוחר יותר, אישרה בת הזוג הנבגדת כי היא חסמה את האקס שלה ברשתות החברתיות, בווצאפ, ובכלל בחייה. אחרי פרסום הנקמה, רבים מרחבי האינטרנט שיבחו אותה על "הנקמה הגאונית" שלה.