"היום המלצה, בקרוב חקיקה", כתב גולש אחד שנחשף לפוסט החריג שפורסם הבוקר בפייסבוק. העמוד הוויראלי "סטטוסים מצייצים" המונה כ-886 אלף עוקבים, שיתף מוקדם יותר היום (רביעי) תמונה של דף שנתלה בכניסה לבניין ובו דרישה חריגה מאחת השכנות

"לשכנים היקרים", נכתב במודעה. "צריך להיזהר שלא ישמע קול זמר של נשים לסוכת השכנים (עיין משנה ברורה), ויש להחמיר מגיל י"א. חג שמח". שיר גרואווייס, ששיתפה ברשת את צילום הדרישה שהייתה, לכאורה, מכוונת אליה, כתבה: "פעם אחת דפקה על דלת הבית שלי השכנה, ובפשטות אמרה שבעלה דורש שלא אשיר יותר בבית שלי, כי הוא שומע. השבתי בנימוס שזה דו כיווני".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

היא הוסיפה: "גם אני שומעת את בעלה בסעודות שבת וקולו אינו ערווה אך אינו ערב, ולכן כל עוד הוא ימשיך לזייף, גם אני אמשיך לזמר. הם מוזמנים לבחור שירים מועדפים".

הפוסט צבר למעלה ממאה תגובות של גולשים שהוטרדו מהמודעה ומדרישתם של השכנים. "דוגמה מצויינת לסיבה שבגללה אני מנפיקה לבנות שלי דרכון פורטוגלי", כתבה גולשת אחת. שני הגיב: "אנחנו בדרך לטהרן!". שלישי הוסיף: "כך לימדו אותי בישיבה כשהייתי צעיר. 'קול באישה ערווה'. שקולה של האישה נושא במהותו תכונות מיניות. זה פסיכי בעיני".