ישנם סוגים רבים של אשליות אופטיות, כשחלקן מתעתעות במוחנו ואחרות חושפות היבטים נסתרים על האישיות שלכם. הציור הבא יכול לחשוף את סוג האדם שאתם, אך הכל תלוי במה שתראו בו קודם.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

בתמונה ניתן לראות צוק מכוסה בדשא, ועץ גבוה כשעל ענפיו פנים של אדם. אך אם תתבוננו היטב - תגלו את פניהם של אישה ותינוק ברקע. האשליה הזו שותפה על ידי כוכבת ה-TikTok הוויראלית @Mia_yilin, שמשתפת לעתים קרובות אשליות אופטיות רבות עם 165.4 אלף העוקבים שלה. העמוד שלה צבר עד כה 2.6 מיליון לייקים מגולשים רבים ברחבי הרשת. אז מה ראיתם קודם?

@mia_yilin What did you see first?#personalitytest#physchologyfacts #psychologytest #trending #entertainment #funfacts#chinese#china #fengshui #chinesewithmia #mia_yilin#asian #fyp#fypシ #learnontiktok ♬ original sound - Mia Yilin 💖

לטענתה של יוצרת התוכן, המשמעויות שונות אז כדאי לכם להביט שוב. "אם ראיתם את האישה והתינוק קודם, הדבר מעיד על כך שאתם אנשים עם נפש עדינה. אתם שונאים קונפליקטים ומנסים להימנע מהם בכל דרך אפשרית. אתם נוטים לכעוס לעתים רחוקות מאוד, אבל אם מישהו פוגע ביקרים לכם - אתם לא מסוגלים לשלוט בעצמכם. אתם אדיבים ומפרגנים ותמיד מוכנים לעזור לאחרים", אמרה ילין.

עם זאת, היא הסבירה שאם ראיתם את פניו של האיש בעץ, המשמעות שונה לגמרי. "אתם לא אוהבים לראות שאחרים מצליחים יותר מכם, אבל לא תעשו דבר כדי לפגוע בהם. אתה מרבים להציב לעצמכם יעדים אך מתקשים להגיע אליהם. בצד החיובי, אתם בני אדם יוצאי דופן ואנשים נוטים לפתוח את הלב בפניכם כי הם יודעים שהם יכולים לסמוך עליכם".

מה אתם ראיתם קודם?