כולכם בוודאי שמעתם על הסדרה המצליחה והידועה לשמצה שעלתה לאחרונה בנטפליקס "Dahmer - Monster: The Jeffrey Dahmer Story". מאז, דמותו של הרוצח והקניבל ג'פרי דאהמר, מככבת ברשתות החברתיות ובמיוחד ב-TikTok.

כעת, נערים רבים שצפו גם הם בסדרה בחרו להתחפש לרוצח בליל כל הקדושים, כשהם לבושים בחולצה ומכנסיים, משקפיים, פאה תואמת לשערו של דאהמר ולוחית זיהוי עם מספר אסיר. תמונות של המחופשים החלו לרוץ ברשת ועוררו כעס רב, עד כדי שמוסדות רבים אסרו את כניסתם של מי שיתחפש לרוצח הסדרתי.

ג'פרי דאהמר, נטפליקס (צילום: צילום מסך נטפליקס)
ג'פרי דאהמר, נטפליקס (צילום: צילום מסך נטפליקס)

View this post on Instagram

A post shared by Sophia Casanova (@carteebs)

"למי שמתכוון להתחפש לג'פרי דאהמר - לא מדובר רק בחוסר כבוד כלפי 17 משפחות הנרצחים, אלא גם מציג צד מטריד בנפשו של האדם", כתב משתמש טוויטר אחד. אחר צייץ: "נא לא להתחפש לדאהמר בליל כל הקדושים. תפסיקו לחקות אדם שביצע פשעים נוראיים. הוא לא דמות מספר. הוא אמיתי!". אחר כתב: "אנחנו מבינים שיש סדרה חדשה ומגניבה בנטפליקס, אבל האיש הזה היה רוצח אמיתי והוא לא ראוי לשבחים". 

ג'פרי דאהמר, ברשת איימו שמי שיתחפש אליו יחטוף (צילום: רויטרס)
ג'פרי דאהמר, ברשת איימו שמי שיתחפש אליו יחטוף (צילום: רויטרס)

זעם הגולשים הגיע רחוק יותר, כשרבים קראו לציבור להכות את מי שיתחפש לרוצח הסדרתי. "אם אתם מתכננים להתלבש כמו דאהמר לליל כל הקדושים, אנחנו נתפוס אתכם ונראה לכם למה לא היה כדאי לכם לעשות זאת", כתב אחד מהזועמים ברשת.

משתמשת אינסטגרם בשם סופיה קזנובה, העלתה תמונה כשהיא מחופשת לקניבל, לאחר שתמונה נוספת של התחפושת הוסרה מהפלטפורמה. "מפרסמת את התמונה שוב כי מחקו לי אותה. עבדתי קשה מדי מכדי שיצנזרו אותי", כתבה קזנובה. 

מפיקי מסיבות כבר הקדימו תרופה למכה, ובכדי למנוע קטטות ומצבים מביכים במסיבות, הם פרסמו הודעות מוקדמות: "אם מישהו יגיע לבוש כמו ג'פרי דאהמר, הוא יסולק ולא יכנס למסיבה".