גבר נסע לחופשה במקסיקו, אך עד מהרה השקט הופר בכעס ועצבים כשגילה שאחד מעובדי משק הבית במלון עשה מעשה חמור ביותר. הוא לא עבר בשתיקה על מה שקרה.

ארתורו ברונלו, התארח עם אשתו במלון חמישה כוכבים במקסיקו וציפה לרמת אירוח גבוהה ביותר. הוא סיפר כי לאחר יום אחד, הבחין שהדברים שלהם זזו ממקומם. הוא חשד שאדם זר נכנס לחדרם מלבד עובדי משק הבית, בזמן שהם לא נמצאים והחליט להציב מצלמה נסתרת. הוא השתמש באפליקציית iSentry, שמסוגלת להפוך מצלמת אינטרנט פשוטה לחיישן תנועה, וגילה להפתעתו כי איש צוות של משק הבית של המלון מחטט בחפציו האישיים. ברונלו נותן המום כשגילה שהעובד שהיה אמור בסך הכל לנקות את חדרו, ניצל את ההזדמנות כדי לחטט בתיקים שלו, לשתות בירה שהשאיר במקרר ולבדוק מה בתוך המגירות.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

גרוע מכך, העובד ניסה לפתוח את הכספת שמותקנת בחדר ותועד בודק ארנק שהיה בתיק הגב. הוא הקליט את המתרחש בחדר ושיתף את התיעוד ברשת החברתית TikTok תחת הכותרת: "הנה, אתם יכולים לראות את צוות משק הבית עוזר לעצמו למצוא בירה במקרר שלי". התיעוד הפך לוויראלי וצבר למעלה מ-3.2 מיליון צפיות, כך דיווח ה-Daily Star.

עוד הוא כתב: "תיזהרו כשאתם מטיילים. זו הייתה הפעם הראשונה שהחלטתי להציב מצלמה וזה מדאיג אותי בהחלט". לאחר מכן, דיווח ברונלו על התקרית להנהלת המלון כשבידו התיעוד המלא. הוא סיפר שהעובד פוטר מעבודתו עוד באותו היום.

מגיבים רבים הגיבו על הסרטון, כשאחד מהם כתב: "זו אחת הסיבות שאת הפריטים יקרי הערך אני נושא אתי לכל מקום בטיולים. אפילו אשתי יודעת, אנחנו מביאים כמה שפחות תכשיטים יקרים או כל מה שיכולים לגנוב מאתנו".