זוג מאורס טרי, זכה להצעה בלתי נשכחת לאחר שחיבוק תמים ומרגש גרם לאיבוד הטבעת היקרה. הצעת הנישואין הרומנטית שנערכה בחוף הים, קיבלה תפנית דרמטית כשהתכשיט נעלם בחולות.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

גבר בשנות ה-20 לחייו, פרסם לאחרונה סרטון במדיה החברתית TikTok, בו הוא נראה מציע נישואין לאהובתו בהצעת חוף ציורית ומרגשת. אך הכל השתבש בין רגע והקליפ צבר מאז 15.7 מיליון צפיות. בתיעוד הקצר, נראה כי הגבר שאל את בת הזוג האם תינשא לו, וזו קפצה עליו בהתרגשות רבה - ולפני שהספיקה להגיד "כן!", הטבעת נשמטה מידו ונעלמה בחולות חוף הים.

@tandkay021 I cant make this up. We were doing engagement photos and this happens !!!! #badluck #cantmakethisup #this #proposalgonewrong #ohno #sendhelp #fyp #onedayatatime ♬ son original - Olivier Giroud

הוא מיד אמר: "איבדתי את הטבעת!", ונתקף בהיסטריה והלם מוחלט. הגבר חסר האונים נאלץ לבלות שעות בחוף הים כדי למצוא את היהלום האבוד. למרבה המזל, משפחותיהם של בני הזוג שהיו נוכחות בהצעת הנישואין, נרתמו מיד לסייע בחיפושים אחר התכשיט היקר. בעוד שהקבוצה הייתה נחושה למצוא את היהלום הנוצץ, בני הזוג הודו כי הם מתפללים "שהיא כבר לא עמוק בים".

השניים תיעדו את עצמם מחפשים את הטבעת, אך כשהגיע הלילה, מסע החיפושים הפך קשה באופן משמעותי. הקליפ הוויראלי הוצף בתגובות של גולשים שהתחננו לעדכון, ושאלו את הזוג האם הצליחו למצוא את הטבעת.

@tandkay021 Replying to @Lishlb @Kira Miryam You can see how much even my photographer didn’t want to out it back in the sand to test the metal detector by how fast she swooped it up! I owed it to this wonderful man though to let him test it as he was there in the dark and cold looking for hours! #proposal #engagementring #metaldetector #superhero #ring #fyp #onlyme #proposalgonewrong ♬ original sound - T&Kay

למזלם של השניים, לאחר חיפוש מפרך שארך שעות, הם הצליחו למצוא את התכשיט. "כל מה שהיה לנו זה הפנסים של הניידים. כל המשפחה נשארה שם בחושך ובקור לעזור לנו. לאחר מהצלמים היה גלאי מתכות ברכב, הוא הביא את המכשיר ובזכותו הצלחנו. אני כל כך מודה להם ומאושרת שמצאנו את הטבעת", אמרה הכלה לעתיד. גולש אחד שהגיב על הסרטון, כתב לבני הזוג: "אמנם היה לכם קשה, אבל זכיתם בסיפור נהדר לספר לנכדים".