ג'וזפין ואלפרד ווטרפילד, נישאו בשנת 1947 ומאז הם בלתי נפרדים. שניהם כבר זכו לחגוג את יום הולדתם ה-100 והם סיפרו מה הסוד שלהם לאריכות ימים.

הם נפגשו בפאב בשנה שלפני פרוץ מלחמת העולם השנייה, בזמן שג'וזפין עבדה ב"צבא הנשים", או "נשות האדמה", כוח עבודה כפרי שהגביר את ייצור המזון. אלפרד, ששירת כחייל במארינס באותה התקופה, סיפר ל"דיילי אקספרס" שהסוד שלו לנישואים ארוכים הוא - תאמינו או לא - "ויכוחים יום יומיים".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

בני הזוג התחתנו ב-5 באפריל 1947, כלומר, הזוגיות שלהם ותיקה מ-121 מדינות בעולם וקודמת לתקופת המלכתה של המלכה אליזבת השנייה המנוחה, ב-1952. בנם, אלן בן ה-74, אמר: "הם תמיד אמרו שהסוד לנישואים מאושרים והסוד לאריכות ימים הוא להתווכח בכל יום. זה די נדיר בימינו, לראות נישואים ממשיכים כל כך הרבה זמן, אז הם כנראה עלו על נוסחה כלשהי וזה מקסים. זה מותיר קצת תקווה בכולנו".

הוא המשיך: "אבא שלי אוהב ויסקי, זה המשקה שלו. הוא בעצם שותה צ'ייסר ויסקי ובירה בכל יום עם ארוחת הצהריים שלו. הוא אומר שזה עושה לו טוב. שניהם שותים ליקר 'בייליס' כל ערב לפני השינה".

לזוג ארבעה נכדים וארבעה נינים. הם עברו לבית אבות מוקדם יותר השנה, לאחר שנהנו מחיי חברה תוססים במשך עשרות שנים בקורבי, נורת'המפטון, אנגליה, שם גרו. הם היו מבלים כמעט ארבעה ימים בשבוע בבר מקומי, שם נהגה ג'וזפין לנגן לעתים קרובות בפסנתר ובעוגב כדי לבדר את המקומיים.

האישה, שהייתה עקרת בית במהלך השנים, חגגה את יום הולדתה ה-100 ב-4 באוקטובר, מוקדם יותר החודש. אלפרד, שעבד בעסקי הפלדה, הגיע לאבן הדרך הזו ב-19 בנובמבר בשנה שעברה. שניהם חגגו יחד ב-30 לספטמבר השנה בבית האבות בו הם מתגוררים. נאחל להם עוד שנים רבות של אושר זה לצד זו.