ידיעה שהחלה לרוץ ברשתות החברתיות, חשפה כי צעירה בת 28 הוצתה על ידי גבר שלא רצתה להינשא לו. כעת, משפחתה מנסה לגייס בעבורה סכומי כסף שיכסו את עלויות הטיפולים. עד כה, באמצעות הקמפיינים הם הצליחו לגייס 36,500 יורו. הידיעה על הפשע המחריד שהתרחש באלג'יריה, התפשטה כאש בשדה קוצים והרעידה את המדינה כולה. 

צעירה בת 28 מטיזי אוזו, מזרחית לבירה, הוצתה על ידי שכנה בחודש שעבר אחרי שסירבה להצעת הנישואים שלו. המקרה אירע ב-26 לספטמבר, כשרימה אנאן, מורה לשפה הצרפתית חיכתה לאוטובוס שהיה אמור להסיע אותה לעבודתה. היא נקלעה לוויכוח קולני עם השכן שלה שהגיע למקום באותו הבוקר, לאחר שהציע לה להינשא לו בעבר ונתקל בסירוב מצדה.

הוא הצטייד בבנזין, שפך אותו לעברה והצית אותה בניסיון לרצוח אותה. לדברי קרובת משפחתה של אנאן, השכן היה מטריד אותה ללא הרף. בן דודה, ג'מאל אנאן, סיפר ששמע את הצרחות ויצא במהירות מביתו, שם הוא ראה את בת ה-28 עולה בלהבות. "מעולם לא נתקלנו במקרה כזה בעבר בכפר שלנו. רימה תכננה לטוס לצרפת כדי לקבל הכשרה למקצוע שלה. התוקף שלה שהיה מאוהב בה ורצה שתתחתן אתו, לא קיבל זאת ועשה את המעשה הנתעב", אמר. "עכשיו היא תזדקק להתאוששות של חודשים אם לא שנים, כדי להגשים את החלום שלה".

לאחר שפונתה לבית החולים במצב קשה כש-60 אחוז מגופה מכוסה בכוויות קשות, הרופאים המפקחים עליה קבעו כי מצבה מצריך טיפול דחוף בחו"ל. בעזרת קמפיינים לאיסוף תרומות, הצליחה המשפחה לגייס 36,500 יורו, אך מאחר ולא הצליחו להשיג אשרת שהייה לצרפת, נאלצה המשפחה למצוא בית חולים אחר בספרד.

אנאן הועברה לבית החולים בספרד במטוס רפואי, שם תקבל טיפול שיסייע לה. באשר לתוקף, הוא הסגיר את עצמו למשטרה מספר שעות לאחר התקיפה, כך לפי מקורות מקומיים. טרם התברר מה יעלה בגורלו.