אישה מארה"ב הזיזה כמה רהיטים בחדר השינה שלה, וחשפה בור ביוב המוביל למקלט ששימש בעבר כמקום מסתור. היא תיעדה את הגילוי ופרסמה את הסרטון ברשת. גולשים טענו: "אמיצה. בחיים לא הייתי יורד לשם".

ג'ניפל ליטל מקליפורניה, ארה"ב, פרסמה לאחרונה במדיה החברתית TikTok, סרטון בו היא הציגה את הממצא המשונה שהתגלה אצלה בבית, בקרקעית חדר השינה שלה. מתחת לשטיח, היא ומשפחתה מצאו בור ביוב, וכשפתחו אותו גילו כי הוא מוביל למקום מסתורי ומצמרר שכלל לא ידעו על קיומו.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

בור ביוב המוביל למקלט ששימש בעבר כמקום מסתור (צילום: מתוך טיקטוק)

כשהיא ובן משפחה נוסף נכנסו פנימה, הם הבינו שמדובר במקלט חשוך מאוד ומבולגן, שהכיל מיטת קומותיים ואפילו משתנה. בסרטון החוקר את המקום הסודי, ליטל אמרה: "אני לא מאמינה למה שאני רואה! זה נראה כמו מקום מסתור שנכנסו אליו בזמן הפצצות. אני לא בטוחה למה הוא נבנה כך".

בעלת הבית הייתה בטוחה שהמקלט היה בשימוש בתקופת מלחמת העולם השנייה, אך מאוחר יותר התברר לה כי הנכס נבנה בשנת 1951, ושהיה מדובר במחסה מהפצצות גרעיניות במלחמה הקרה. "גילינו בבית הזה מקלט נגד הפצצות, זה היה דבר די נורמלי אז. אנשים כל כך פחדו שהפצצה גרעינית תתרחש בקליפורניה, במיוחד במרכזה. יש כאן אפילו מיטות ואוורור", אמרה.

@slocal_estate_auctions Bomb shelter part two. #wwii #QuickerPickerRapper #bombshelter #wartimes ♬ telepatía - Kali Uchis

גולשים רבים נדהמו מהתגלית ומיהרו לכתוב לליטל את דעתם. גולש אחד כתב: "מגניב! הכל נשמר, אתם רק צריכים לשפץ את המקום ויש לכם מקלט מרשים". אחר כתב: "ובכן, אם תהיה מתקפת זומבים, אתם תהיו מוגנים אפילו יותר מאלון מאסק". אחרת הגיבה: "לא הייתי יורדת לשם לעולם. יכולתי לדמיין אתכם מוצאים שם עצמות אדם". גולש נוסף שאל: "אם באמת תהיה הפצצה, איך ידעו שאתם שם?".