אוהדת כדורגל ממקסיקו, הפכה לוויראלית השבוע לאחר שחשפה את שדיה ביציע כדי לחגוג את הגול שהבקיעה הקבוצה האהובה עליה. לפי הדיווחים, הסרטון צבר למעלה מ-2.2 מיליון צפיות ברשתות החברתיות, כאשר חובבי כדורגל הריעו לצעירה.

התקרית התרחשה ב-13 באוקטובר, בזמן שקבוצת הכדורגל טיגרס UANL התמודדה מול C.F. פאצ'וקה במשחק אליפות בלאון החדשה, מקסיקו, כך דיווח "Jam Press". הטיגריס, קבוצת הבית, קיבלה בעיטת עונשין בדקות האחרונות של המחצית השנייה וכבשה את השער. הם ניצחו את המשחק ובאותו הרגע הקהל השתולל - ביותר ממובן אחד.

בתיעוד, ניתן לראות את המעריצה מרימה את חולצתה הכחולה וחושפת את החזה לעיני אלפי אוהדים מריעים. בשלב מסוים, נראה אחד מהעומדים בקהל נצמד אליה כדי לצלם עמה תמונת סלפי. 

מיותר לציין שהסרטון עורר סערה ברשתות החברתיות, כשגולשים רבים חלקו זה על זה בדעותיהם בתגובות. רבים החמיאו לצעירה כשמנגד, רבים ביקרו אותה על כך שישנן ילדות צעירות בהרבה בקהל שיכולות לקחת דוגמה ממעשיה. "היא נראית די מרוצה, לא יודע מה אתם רוצים", כתב גולש אחד. אחר הגיב: "לא חושב שהיית רוצה לראות גברים זרים נצמדים לבת שלך בצורה כזו, כדי לצלם סלפי כשהיא חצי עירומה".

ה-"Jam Press" לא הצליח להשיג את תגובתה של המצולמת.