ישנם סוגים רבים של אשליות אופטיות, כשחלקן משנות את הדרך בה אתם רואים את העולם סביבכם ואחרות יכולות לחשוף היבטים נסתרים על אישיותכם. התמונה הבאה תחשוף את החולשות שלכם, הכל תלוי בפרט בו תבחינו קודם.

האשליה פורסמה על ידי כוכב ה-TikTok צ'ארלס מריוט, שמשתף לעתים קרובות עם עשרות אלפי העוקבים שלו אשליות אופטיות ומבחני אישיות רבים. בתמונה ניתן לראות נוף הררי, את פניה של המונה ליזה, אדם יושב על סלע ואחר עומד על צוק, איש עם זקן ורעול פנים. הביטו בתמונה וגלו מה המשמעות של מה שראיתם קודם.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

האשליה האופטית המרתקת הזו תחשוף את החולשות שלכם (צילום: מתוך טיקטוק)
האשליה האופטית המרתקת הזו תחשוף את החולשות שלכם (צילום: מתוך טיקטוק)

לדבריו של מריוט: "אם הבחנתם לראשונה באיש המזוקן, סביר להניח שאתם נוטים להתרגש יותר מדי ומצב הרוח שלכם רע רוב הזמן". לעומת זאת, הוא הסביר: "מי שראה את פניה של המונה ליזה, תמיד מוצא את היתרונות בכל מערכות היחסים שלו עם אחרים. עם זאת, אתם נוטים להתעלם מהבעיות שלכם ולהעמיד פנים שהכל מתנהל כשורה".

הוא המשיך: "אם האדם שעומד על הצוק הוא זה שמשך את תשומת לבכם, הדבר מעיד על כך שאתם מפחדים להיקלע למריבות. אתם תמיד מודאגים מכך שאנשים סביבכם לא יאהבו אתכם אם תביעו את דעתכם בנושאים מסוימים. אתם מעדיפים להתחמק משיחות שיכולות לעורר קונפליקטים". למי מכם שראה את האיש שיושב על הסלע "יש לכם נטייה להיות מבודדים. הדבר מונע מכם לבלות זמן יקר עם החברים שלכם".

הגולשים התרשמו מהפירוש של מריוט לאשליה, כשרבים מהם הגיבו לו שהוא מדייק בכל פעם.