נכון שמדי פעם, בטיסות ארוכות בעיקר, אנחנו נוטים להוריד את הנעליים ואפילו להתהלך הלוך ושוב בתא הנוסעים כדי להזרים את הדם בגוף וגם כדי להעביר את הזמן. אז כדאי לכם לקרוא מה היה לדיילת הזו להגיד על זה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

משתמשת TikTok בשם דניאלה, עובדת כדיילת בחברת התעופה Emirates Airlines. לאחרונה, היא פרסמה סרטון שהחל לרוץ ברשת וצבר למעלה מארבעה מיליון צפיות, על "עשה ואל תעשה" בטיסות.

@danidboyy1 5 things as a flight attendant I would never do! ✈️ #cabincrew #5thingschallenge #flightattendant #travel #5things #aviation #5thingsiwouldneverdo ♬ original sound - Daniboy

הטיפ הראשון של דניאלה ואולי הברור ביותר, הוא "לעולם לא להיכנס לשירותים במטוס כשאתם יחפים". היא הסבירה: "זה אולי נראה כמו מים על הרצפה אבל תאמינו לי, אלה ממש לא מים. אני בטוחה שאתם יכולים לנחש מה זה". היא המשיכה: "עצה מספר שתיים אולי מעט שנויה במחלוקת, אבל לעולם לא הייתי מנמנמת כשהפנים שלי פונות לכיוון החלון. לכל כך הרבה אנשים אם לא מאות אלפים - הייתה גישה לחלון הזה והם נגעו בו".

תא שירותים במטוס (צילום: רויטרס)
תא שירותים במטוס (צילום: רויטרס)

הטיפ הבא שנתנה, המליצה הדיילת לנוסעים שמשתמשים בשירותים "לעולם לא" לדעת בשום דבר בתא בידיים חשופות. "גם את הדלת עדיף לכם לפתוח בעזרת אחת מהרגליים", אמרה ורמזה שידיות דלתות המטוס וברז שטיפת הידיים אינם נקיים כפי שאנו המטיילים היינו מקווים.

"כלל מספר ארבע: לעולם לא אשתמש במגש שבמושב שלי מבלי לחטא אותו קודם", טענה משתמשת ה-TikTok. "ובמיוחד אם אני עומדת לאכול שם את הארוחה שלי. הייתי מעדיפה לנקות אותו לפני". הטיפ החמישי והאחרון של דניאלה, היה "אזהרה: לעולם אל תצטרפו ל-Mile High Club". למי מבניכם ששאל את עצמו מה זה אומר, מדובר בקיום יחסי מין על סיפון המטוס.

שינה בטיסה: \'\'לעולם לא עם הראש לחלון\'\' (צילום: אינג אימג')
שינה בטיסה: \'\'לעולם לא עם הראש לחלון\'\' (צילום: אינג אימג')

ניכר שהגולשים לא התלהבו במיוחד מהשיתוף של הדיילת. "חשבתי שהמטוס עובר ניקוי אחרי כל נחיתה", כתב גולש אחד. שני הגיב: "אני מתפלא שמישהי כמוך עובדת כדיילת. גם לנשום במטוס זה דוחה, במיוחד כשאת מבינה שאת משתפת את האוויר שלך עם עוד 300 נוסעים".

מאוחר יותר הבהירה דניאלה כי הנוסעים רשאים לעשות מה שהם רוצים, והסבירה שמדובר בחמשת הדברים שהיא לעולם לא הייתה עושה.