בני זוג שנוהגים מידי שנה לצאת לטיול בן שבוע עד עשרה ימים באירופה, מקפידים לעשות זאת תמיד אחרי החגים "כדי שעם ישראל יחזור ואנחנו נוכל לבלות בשקט", כך נהגה האישה תמיד לומר.

בין השניים מתחולל "מאבק פוליטי" שנמשך שנים, אבל כזה שיכול להתרחש בכל בית. הבעל, ליכודניק, לא חבר מרכז אמנם, אבל פשוט "רק ביבי". האישה לעומת זה נעה ונדה כמו רבים. במערכת הבחירות הלפני האחרונה היא הצביעה ביבי, אחרי זה ליברמן והפעם מתכוונת לבחור בבני גנץ. 

עורכי הדין שרין וגדלי סולן (צילום: יח''צ)
עורכי הדין שרין וגדלי סולן (צילום: יח''צ)

רק לפני שבוע ימים, הבין האיש כי הוא ורעייתו אמורים לטוס לרומא יום לפני הבחירות. הוא הבהיר לה כי הוא מוכן להגיע ליעד ביום הבחירות בערב, מיד אחרי שיצא מהקלפי. בין השניים התפתח ויכוח שבשיאו האישה איימה לפרק את הנישואים ולעזוב את הבית. "אין לי שום בעיה עם דעותיה הפוליטיות, זו זכותה לבחור במי שהיא רוצה", אמר הבעל בחיוך לעורכי הדין שלו שרין וגדלי סולן. לדבריו: "אני לא יכול לחייב אותה להצביע ליכוד, אבל היא לא יכולה למנוע ממני להצביע".

לא תמנע ממנו לשים מחל בקלפי (צילום: אבי רוקח, פלאש 90)
לא תמנע ממנו לשים מחל בקלפי (צילום: אבי רוקח, פלאש 90)

עוד סיפר הבעל כי ידע על הטיול לרומא כבר לפני כמה חודשים ואפילו ישב עם אשתו על הנקודות שבהן יבקרו ובחר איתה בתי מלון בהם יתארחו אך "זה היה לפני שנקבע מועד לבחירות". במקביל, טען כי האיומים של אשתו נמאסו עליו: "אני לא משוכנע שהיא עשתה את זה בכוונה, אבל אם כן אז אין סיבה שנהיה ביחד".

עורכי הדין סולן הבהירו לבעל כי עליו לנסות ולהגיע לפשרה עם האישה, והצעתו שיגיע ליעד מספר שעות אחרי שיצביע היא לגמרי סבירה. "אם זה יתפתח למשבר - זו כנראה לא הסיבה היחידה למשבר בניהם", הבהירה עורכת הדין סולן.