אישה מוושינגטון, ארה"ב נדקרה ונקברה ביער בעודה חיה על ידי בן זוגה לשעבר. על פי הדיווחים של NBC News, למרות התקרית הנוראה, הצליחה הקורבן לשרוד על ידי כך שהנידה את ראשה ללא הפסקה מצד לצד במשך שעות, זאת כדי לחפור את דרכה החוצה וכדי למנוע מהעפר לחדור אל תוך הנחיריים שלה.

על פי התלונה שהוגשה ביום רביעי האחרון לבית המשפט העליון של המחוז, האישה המבוהלת אותרה על המדרכה בסמוך לתחנת המשטרה של מחוז ת'רסטון, קצת לפני השעה אחת בלילה ביום שני. "סרט דביק היה כרוך סביב צווארה, פניה התחתונות והקרסוליים שלה", כך נכתב בתיק. "חבורות נרחבות כיסו את רגליה, ידיה ואת ראשה ובגדיה ושיערה היו מכוסים בלכלוך רב", כך לפי המסמך.

אלימות נגד נשים (צילום: אינג'אימג')
אלימות נגד נשים (צילום: אינג'אימג')

התוקף, בעלה של הקורבן, זוהה מאוחר יותר גצ'ה קיונג אן, שנמצא כעת במעצר וצפוי להיות מואשם במספר עבירות הכוללות ניסיון לרצח בכוונה תחילה, חטיפה ותקיפה בנסיבות מחמירות.

לפי משרד התובע של מחוז ת'רסטון, האיש נעצר ביום רביעי והובא לדיון ראשוני, שם הוארך מעצרו והוא הועבר לכלא המחוזי. השופט אישר את עתירת התובע להשאירו במעצר, כך דיווח ה-NBC News. לפי הרשויות, טרם הוגש כתב אישום נגד מר קיונג אן בן ה-53, וטרם התקבלה תגובת עורך דינו.

מעדותה של המותקפת, נמסר כי ביום ראשון היא דנה עם הבעל בענייני הגירושין ובחלוקת הכספים, והוא בתגובה החל לתקוף אותה וניסה לשים קץ לחייה, כך דיווחה הרשת.