אופה סירבה להכין עוגת חתונה לזוג לסביות, בעקבות אמונתה הנוצרית. השתיים הגישו תביעה נגדה על אפליה אך היא זוכתה על ידי השופט.

קאטי מילר, בעלת מאפיית Tastries בקליפורניה, ארה"ב, קיבלה בשנת 2017 פנייה משתי נשים שביקשו ממנה שתאפה בשבילן את עוגת החתונה שלהן. בנות הזוג איילין ומריה רודריגז דל-ריו, נתקלו בסירוב מצידה של האופה, מאחר ואורח חייהן נוגד את אמונותיה והיא שלחה את השתיים למאפייה אחרת.

הנשים החליטו שלא לעבור בשתיקה על דחייתה של מילר, והגישו נגדה תביעה בגין אפליה. ביום שישי (ה-21 באוקטובר), חמש שנים מאוחר יותר, קבע השופט אריק בראדשו פסק דין לטובתה של בעלת המאפייה, שלדבריו "פעלה כחוק". עוד נטען בבית המשפט כי: "החופש של אדם לדבוק באמונתו מעוגן בתיקון הראשון, ובית המשפט העליון של ארה"ב אישר זה מכבר את חופש האמונה". מילר כתבה בחשבון הפייסבוק שלה לאחר הזכייה: "תודה לחברים, לבני המשפחה שלי ולצוות Tastries על התמיכה בחמש השנים האחרונות".

אמריקאים רבים לא קיבלו את עניין הפסיקה בהבנה, כשרבים מהם נכנסו לעמוד הפייסבוק של המאפייה ופרסמו שם תמונות של בני אותו המין מתנשקים. באחת מהתגובות נכתב: "אשמח לראות את העסק שלך יורד לביוב - לשם הוא שייך. לאף מפיץ שנאה לא מגיע להצליח".

השתיים נישאו מאז וככל הנראה שכרו את שירותיה של קונדיטוריה אחרת.