ג'אהרה בת ה-54 ממחוז ג'מבי שבאינדונזיה, עשתה את דרכה לעבודתה במטע גומי ביער באזור מגוריה ביום ראשון בבוקר. היא לא חזרה לביתה באותו היום ומספר שעות לאחר מכן הוכרזה כנעדרת. צוותי משטרה יצאו לחפש אחריה יחד עם בני משפחתה והיא אותרה ביום שלמחרת במצב מזעזע.

מפקד משטרת ג'מבי, סיפר לכלי התקשורת המקומיים כי "הקורבן נמצאה ללא רוח חיים בבטנו של נחש פיתון עצום". הוא הוסיף כי גופתה הייתה שלמה ברובה כאשר היא אותרה. לדבריו, בעלה של בת ה-54 יצא לחפש אחריה ביום ראשון בלילה לאחר שלא הגיעה לביתם. היא מצא באזור בו היא עובדת כמה מבגדיה ואת כלי העבודה שלה, מה שהוביל אותו לחשוד שהיא לא בין החיים ולהתקשר למשטרה.

נמצאה בבטנו של נחש פיתון (צילום: מתוך טיקטוק)
נמצאה בבטנו של נחש פיתון (צילום: מתוך טיקטוק)

לאחר שהנחש - שאורכו לפחות חמישה מטרים - נמצא ביום שני כשבטנו נפוחה, הוא נתפס על ידי תושבי הכפר שהרגו אותו ונאלצו לחתוך את בטנו כדי למצוא את הקורבן. "אחרי שהם פתחו את בטנו של הפיתון, הם מצאו את ג'אהרה בפנים", כך סיפר המפקד ל-CNN.

גופתה נמצאה בשלמות (צילום: מתוך טיקטוק)
גופתה נמצאה בשלמות (צילום: מתוך טיקטוק)

למרות שאירועים מסוג זה די נדירים, זו לא הפעם הראשונה שאדם מאינדונזיה נהרג ונבלע על ידי פיתון. שני מקרי מוות דומים דווחו במדינה בין 2017 ל-2018. ישנה אוכלוסיה גדולה של פיתונים באינדונזיה, והם חיים ביערות נידחים ונחשבים לאחד הזוחלים הארוכים והגדולים בעולם.

נאלצו לחתוך את הנחש כדי להוציא את גופתה של ג'אהרה (צילום: מתוך טיקטוק)
נאלצו לחתוך את הנחש כדי להוציא את גופתה של ג'אהרה (צילום: מתוך טיקטוק)

איך נחש יכול לבלוע אדם בשלמותו?

פיתונים בולעים את מזונם בשלמותו. הלסתות שלהם מחוברות ברצועות גמישות מאוד, כך שהן יכולות להימתח סביב טרף גדול. מרי-רות לואו, קצינת שימור ומחקר בשמורת חיות הבר בסינגפור, הסבירה מוקדם יותר ל-BBC כי פיתונים אוכלים בדרך כלל חולדות וחיות אחרות, "אבל ברגע שהם מגיעים לטרף גדול וקל, אין להם סיבה להתעסק בבעלי חיים קטנים. זה יכול לכלול חיות גדולות כמו חזירים ואפילו פרות".