אם אי פעם טסתם בטיסה ארוכה, אתם בוודאי יודעים כמה זה יכול להיות קשה ולא נוח, ובמיוחד שאחד הדברים הגרועים שיכולים לקרות לכם, הוא שנוסע רועש ו"בועט" ישב מאחוריכם. אך למרבה המזל, אדם שמרבה לטוס שיתף טיפ שימושי שיסביר לכם כיצד לזכות בטיסה שלווה בפעם הבאה שאתם יוצאים לחופשה.

העצה השנויה במחלוקת, כרוכה בהתעלמות ממה שנחשב בדרך כלל לאזור ה"מומלץ" לישיבה במטוס, ובמקום זאת, לשבת במקום אחר. ג'ון בורפיט שנוהג לטוס לעתים קרובות מאוד, סיפר כי הוא תמיד מזמין לעצמו את המושב הגרוע ביותר כשהוא טס.

תמיד מזמין לעצמו את המושב הגרוע ביותר (צילום: pexels)
תמיד מזמין לעצמו את המושב הגרוע ביותר (צילום: pexels)

מדובר במושב שבשורה האחרונה של המטוס, הצמוד לחלון וממוקם ממש בסמוך לשירותים. בעוד שחלק מהנוסעים עשויים להימנע מלשבת כל כך קרוב לתא השירותים, בורפיט טען שזהו המקום השקט ביותר לשבת בו.

הוא הסביר שבילה פעם שעות בטיסה כשנוסע אחר בעט במשענת הגב שלו ללא הרף - שם הוא נשבע לעצמו שלא יחווה יותר חוויה דומה. לקראת הנחיתה, הוא צעד במעבר כדי ללכת לשירותים ועד מהרה הבין שהשורה האחרונה של המטוס פנויה לגמרי, וששם אף אחד לא יוכל לבעוט בו מאחור.

בשורה האחרונה אף אחד לא יוכל לבעוט בכם מאחור (צילום: אינג אימג')
בשורה האחרונה אף אחד לא יוכל לבעוט בכם מאחור (צילום: אינג אימג')

"אם חלקכם אוהבים לצאת לחופשות אבל שונאים את החלק הזה שצריך לשבת במטוס במשך שעות, כדאי לכם לקחת את הטיפ הזה בשתי ידיים. אתם תודו לי אחר כך. זה הופך את תהליך ההגעה ליעד לקל יותר, ומעבר לכך, בחלק מהמטוסים יש שתי יציאות, כך שאם יש דלת בחלק האחורי של המטוס - אז בכלל התמזל מזלכם כי לא תצטרכו להמתין עד שכל הנוסעים ירדו מהדלת הקדמית".

עוד הוא הוסיף כי: "רוב הנוסעים משלמים מחירים גבוהים רק כדי לשבת בקדמת המטוס. כמעט ואף אחד לא יושב בשורה האחרונה כך שתוכלו לקבל את כולה לעצמכם ולהתרווח".