"פעם שלישית ועוד בגיל 87, חייבת להיות פנטסטית", התבדחה צעירה בשם סופיה אנג'לטקיס בת ה-22, נכדתו של האיש האלמוני, בחשבון ה-TikTok שלה. היא העלתה לרשת סרטון תחת הכותרת: "סבא לי מתחתן עם החברה הכי טובה של אשתו לשעבר", בו נראים האיש וכלתו הטרייה רוקדים זה עם זו בחליפה ובשמלה לבנה.

בקליפ שהעלתה הנכדה לרשת החברתית, נראתה הכלה צועדת לכיוונו של החתן כשהיא מלווה באישה נוספת ואוחזת זר פרחים בידיה. הם נראו עומדים זה מול זו רגע לפני שהחליפו נדרים, וניכר כי גם ריקוד סלואו היה שם. אנג'לטקיס הסבירה כי סבה היה נשוי בעבר, התגרש לפני מספר שנים ושנתיים אחר כך גרושתו נפטרה.

@angeleatingtakis

Third times a charm at 87 I guess 🤠

♬ original sound - KA$IM💰‼️

גולשים רבים שצפו בסרטון, מיהרו להגיב ולברך את הזוג הלא כל כך צעיר. גולש אחד כתב: "אחרי שסבא שלי התאלמן, הוא התחתן עם אחותה של סבתא שלי". אחר הגיב: "אבא שלי התחתן עם אשתו של אחיו שמת. זה היה טראגי אבל קיבלתי את זה. היא הייתה כמו דודה שלי כל חיי, עכשיו היא גם דודה וגם אמא". שלישי הוסיף: "שיהיה להם מזל ואושר בשנים הבאות".

היו גם כמה מגיבים שלא אהבו את הטקס המוגזם. "חתונה רצינית עם שמלת כלה? בשביל מה? זה לקחת את הבעל של החברה המתה שלך ולחגוג". אחר ענה למגיבה: "כל עוד הוא שמח ומרוצה מאשתו החדשה, שום דבר אחר לא משנה. ובכן, תנו להם לחיות, הם לא נעשים צעירים יותר".